Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رسانه‌های محلی یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی چندین منطقه از استان‌های این کشور را مورد هدف قرار داده است.

خبرگزاری میزان- اتاق رصد تحرکات دشمن در ارتش یمن در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که ۲۶۳ مورد نقض توافق آتش بس الحدیده در شبانه روز گذشته به ثبت رسیده است. 

ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی با به پرواز درآوردن چندین جنگنده و پهپاد جاسوسی در آسمان مناطقکیلو ۱۶، المدینة، المنظر، التحیتا، حیس، الفازة و الجبلیة و شلیک بیش از ۶۰ موشک و گلوله خمپاره و ۱۸۶ بار تیراندازی به سوی اهدافی در خاک یمن توافق الحدیده را نقض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدیدترین اخبار منتشر شده جنگنده‌های سعودی-آمریکایی در استان مارب با شلیک ۱۰ موشک شهرستان‌های «صرواح» و «رحبه» را مورد هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: ثبت ۲۰۷ مورد نقض توافق الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی

در استان صنعاء نیز نیروی هوایی ارتش متجاوز سعودی با موشک شهرستان «خولان الطیال» را هدف حملات خود قرار داد.

در صعده نیز شهرستان «باقم»، در عسیر شهرستان «الربوعه» و در نجران هم منطقه «الشبکه» با چندین موشک هدف گرفته شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش یمن الحدیده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش یمن الحدیده ائتلاف متجاوز سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران

تعداد بازدید : 142 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 771 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است