Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:19:23 GMT

به بهانه مرگ مرد خوش صدا و سیمای کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۵۴۱

به بهانه مرگ مرد خوش صدا و سیمای کرمانشاه

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها – رسول مرادی*: امروز در هفتمین روز از پاییز، در حالی‌که هنوز سردی هوای آن حس نمی‌شود کارکنان صداوسیمای کرمانشاه و اهالی هنر به شدت سرمای جان‌سوز خزان را حس کردند.

امروز هر چند خورشید در آسمان روشن و به ظاهر بی ابر، خودنمایی می‌کرد اما آسمان صداوسیمای کرمانشاه تار و ابرهای نامرئی بر آن گریان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بچه‌های صداوسیمای کرمانشاه و اهالی هنر استان کرمانشاه، خیلی خوب و در عین حال خیلی بد، بار دیگر خزان و فراق را تجربه کردند چرا که در آغاز فصل برگ ریزان، شاهد ریخته شدن برگی زیبا و درخشان از درخت رسانه بودند.

امروز در گلستان (بیمارستان گلستان)، گلی خوش رنگ و بو پرپر شد.

امروز صداوسیمای کرمانشاه مرد خوش صدا و سیمای خود را از دست داد.

آری امروز دست سرد اجل؛ دست گرم هنرمند فرهیخته، بااخلاق و دوست داشتنی صداوسیمای کرمانشاه یعنی غلامرضا جمشیدی را از دستمان جدا کرد.

امروز سرانجام ویروس منحوس کرونا، نفس گوینده خوش نفس صدا و سیما را پس از چند روز تنگی نفس، بند آورد و بند دلمان را پاره کرد.

شنوندگان عزیز توجه فرمائید، توجه فرمائید دیگر هرگز صدای گرم غلامرضا جمشیدی را از صدای مرکز کرمانشاه نخواهید شنید.

بینندگان عزیز توجه توجه فرمائید، توجه فرمائید دیگر هرگز سیمای خوش و خندان غلام رضا جمشیدی را نخواهید دید.

حاج غلامرضا، تا امروز مرغ روحمان را کنار تخت بستری‌ات پر داده بودیم و چشممان بر در اداره دوخته بود تا از در، درآیی و از خود به در شویم، اما دریغ که چشمان منتظرمان با نیامدنت بارانی و هوای دلمان طوفانی شد.

تا دیروز کووید ۱۹ نفس کشیدن مرد ۲۰ رسانه را بر او سخت کرده بود، اما امروز نفس کشیدن بدون او برای اهالی رسانه سخت شده است.

هزاران آه و افسوس که صداوسیما، این هنرمند خوش صدا و نیکو سیما را از کف داد.

تا امروز می‌گفتند تنها صدا است که می‌ماند، اما از امروز باید گفت: حاج غلامرضا، هم صدا و هم سیمایت که تجلی بخش وجود پر مهر و صفایت بود برای همیشه در دل و جانمان می‌ماند.

درست است در ماه مهر وجود پرمهرت را از دست دادیم و در صفر، سفر کردی به سر منزل مقصود؛ اما مرد نکو نام نمیرد هرگز.

مگر می‌شود مردم، هنرمندی که هنرش مردم دوستی است را فراموش کنند؟

خبرنگار و کارشناس صدا و سیمای مرکز کرمانشاه

کد خبر 5035429

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا صدا و سیما کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی صداوسیمای کرمانشاه سیمای کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان