Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در مورد اقدامش بابت بخشیده شدن کارت قرمز سیامک نعمتی توضیحاتی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمام اقدام‌های لازم در اعتراض به کارت قرمز سیامک نعمتی طی شب گذشته و امروز دوشنبه انجام شد و باشگاه و تیم، منتظر اعلام نظر مقام‌های ذیربط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر علی حسینی در این باره گفت: بلافاصله پس از سوت پایان مسابقه بود که تصمیم به اعتراض گرفته شد و بر این اساس طبق ضوابط اعلامی، با هماهنگی مدیر تیم، نسبت به تکمیل فرم‌های اعتراض به اتفاقات بازی (تصمیم داور در صدور کارت قرمز برای سیامک نعمتی) و تحویل آن اقدام شد. در جریان این اعتراض شرح خلاصه‌ای از آن‌چه روی داد نیز ارایه گردید. در ادامه امروز دوشنبه در مهلت قانونی نسبت به تنظیم لایحه اعتراض، همراه با گزارش کامل واقعه، مستندات و بندهای قانونی اقدام گردید و همچنین ویدیویی که تهیه شده بود برای رسیدگی ارسال شد. انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: کارت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید به میدان رفت و در یک بازی حساس و جنجالی و پر گل با نتیجه 3-2 برابر این حریف قدیمی شکست خورد. 

بازیکنان این تیم و همچنین ژاوی به شدت به تصمیمات داوری در این بازی اعتراض داشتند و اوج اعتراض آنها روی توپ یامال بود که باور داشتند از خط دروازه عبور کرده و آندری لونین از درون دروازه آن را دفع کرده اما نظر داور وسط و کمک داور ویدیویی چیز دیگری بود. 

این اتفاق باعث شد که اعتراض بسیاری از سوی بازیکنان و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع صورت بگیرد که لالیگا هنوز از تکنولوژی خط دروازه یا گل که باعث می‌شود در صورت عبور کامل توپ از خط دروازه، داور با دریافت سیگنالی متوجه این اتفاق شود استفاده نمی‌کند. 

تباس که ساعاتی بعد از بازی از اقدام خود برای عدم خرید فناوری گل دفاع کرده بود، بار دیگر گفت که نبود این فناوری مشکلی برای لالیگا ایجاد نمی کند: «این یک فناوری کامل نیست و این اولین دلیل است. اما فقط این نیست. در طول یک فصل، چنین مواردی سه یا چهار بار بیشتر اتفاق نمی افتد و با VAR تا 99 درصد موارد می توان تشخیص درست داد. ضمنا قیمت آن بسیار بالاست، یعنی بین پنج تا شش میلیون سرمایه گذاری می کنید تا فقط برای سه یا چهار بار کاربرد داشته باشد. چیزی که من از آن دفاع می‌کنم، نصب دوربین‌های بیشتر است که به داوران کمک می‌کند.»

دیگر خبرها

  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا