Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:43:33 GMT

تجلیل از آتش‌نشانان اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۷۱۷۵

تجلیل از آتش‌نشانان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر روز دوشنبه در دیدار با آتش‌نشانان اسلامشهری به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی ضمن تقدیر از زحمات آتش‌نشانان جان برکف اظهار کرد: خدا را شاکرم توفیقی دست یافت تا در روز ۷ مهر که به نام روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نامگذاری شده، به حضور پرسنل خدوم و زحمتکش آتش‌نشانی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود کاستی‌هایی که در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اسلامشهر در زمینه نیروی انسانی و تجهیزات وجود دارد، خوشبختانه سازمان آتش‌نشانی توانسته در حوادث اخیر شهرستان رضایت نسبی مردم را جلب کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با بیان اینکه تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان در اطفای حریق شهر لبنیات چند روز گذشته قابل تقدیر است، تأکید کرد: از ساعات اولیه حادثه شهر لبنیات میهن شهردار و رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در محل حضور یافته و با اطفای حریق توسط آتش‌نشانان و همدلی دیگر مسؤولان توانستیم حادثه حریق را کنترل کنیم تا تلفات جانی نداشته باشد.

مسرور اضافه کرد: اینگونه حوادث هم فرصت‌های به دست می‌دهد که در آینده می‌توان از این تجربیات برای خدمت‌رسانی بهتر استفاده کرد و با وجود کارخانه‌ها و کارگاه های فراوان در شهرستان اهتمام شورا را برای تأمین کاستی‌های تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بیشتر می‌کند.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات آتش‌نشانان اسلامشهری تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلامشهر آتش نشانی آتش نشان آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان آتش نشانی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ و نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده طی فروردین سال جاری خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی فروردین سال جاری، ۴۷ هزار و ۵۹۷ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برقرار و ۳۲۱ مورد گشت ایمنی انجام و ۳۴۸ دستگاه اطفائیه در مناطق مختلف مستقر شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، شاهد به وقوع پیوستن ۴۰۹ مورد حادثه بوده‌ایم و ۹۷۲ مورد عملیات شامل امدادرسانی به آتش‌سوزی‌ها و عملیات‌های امداد و نجات توسط مأموران این سازمان پوشش داده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به رخداد ۳۶۸ مورد حریق در فروردین سال جاری تصریح کرد: در مدت زمان مذکور، ۱۹۵ خدمت ایمنی ارائه شده و با تلاش مأموران آتش‌نشانی، ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده نجات یافته‌اند.

کد خبر 750824

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد