Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول بار دیگر موفق شد آرسنال را شکست دهد، تا با 9 امتیاز کامل و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به لسترسیتی در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گیرد.

لیورپول در جریان هفته سوم فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 3-1 از سد آرسنال عبور کند.

آرسنال آخرین بار 2080 روز قبل در زمین یک تیم از تاپ سیکس در لیگ برتر انگلیس موفق به کسب برد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آن ها در 28 دیدار اخیرشان در زمین تاپ سیکس در لیگ برتر پیروز نشده اند، یعنی از زمان انتخاب یورگن کلوپ به عنوان مربی جدید لیورپول، آرسنال هرگز در زمین تاپ سیکس در لیگ برتر پیروز نشده است. آرسنال طی هشت سال اخیر در آنفیلد موفق به پیروزی مقابل لیورپول نشده است. آخرین بار در سپتامبر 2012 و زمانیکه میکل آرتتا در خط میانی توپچی ها بود، این تیم موفق به کسب برد 2-0 در زمین لیورپول شد. لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ 30 گل در 10 دیدار مقابل آرسنال در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده است که بیشتر از هر تیم دیگری بوده است. واتفورد با دریافت 27 گل، بورنموث با دریافت 26 گل و وست هم با دریافت 24 گل در رده های بعدی قرار دارند. الکساندر لاکازت برای صدمین بار در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت. الکساندر لاکازت به پنجمین بازیکن تاریخ آرسنال بعد از سیلوین ویلتورد (فصل 2002/03)، تیری آنری (فصل 2003/04)، خوزه آنتونیو ریس (فصل 2004/05) و اولیویه ژیرو (فصل 2013/14) بدل شد که در سه دیدار ابتدایی آرسنال در یک فصل لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی می شود. اندی رابرتسون برای اولین بار در 97 حضورش در ترکیب لیورپول در لیگ برتر انگلیس، اشتباه منجر به گل حریف داشته است. سادیو مانه در چهار دیدار از پنج دیدارش برای لیورپول مقابل آرسنال در استادیوم آنفیلد، موفق به گلزنی شده و مجموعاً چهار بار دروازه توپچی ها را گشوده است. سادیو مانه در هر پنج فصل حضورش در ترکیب لیورپول موفق به گلزنی مقابل آرسنال شده است. او در 9 تقابلش مقابل آرسنال با پیراهن لیورپول در لیگ برتر انگلیس مجموعاً شش گل به ثمر رسانده است. مانه مقابل هیچ تیمی با پیراهن لیورپول گل های بیشتری نسبت به آرسنال نزده است. ویرجیل فن دایک (مقابل لیدز) و اندی رابرتسون (مقابل آرسنال) تنها بازیکنان فصل جاری لیگ برتر انگلیس هستند که در یک مسابقه هم گلزنی کرده اند و هم اشتباه منجر به گل داشته اند. از ابتدای فصل 2018/19، ترنت الکساندر آرنولد با 26 پاس گل، بهترین گلساز لیگ برتر انگلیس بوده است. اندی رابرتسون نیز با 24 پاس گل در جایگاه دوم قرار داشته تا این دو بازیکن در سه فصل اخیر مجموعاً 50 پاس گل داده باشند. دیوگو ژوتا زننده چهارصدمین گل لیورپول در لیگ برتر انگلیس تحت هدایت یورگن کلوپ (از اکتبر 2015) بود. دیوگو ژوتا به سی و سومین بازیکنی بدل شد که تحت هدایت یورگن کلوپ موفق به گلزنی برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس می شود. دیوگو ژوتا سیزدهمین بازیکن تاریخ لیورپول شد که در اولین بازی اش برای این تیم در لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی می شود. نکته جالب اینکه آخرین بازیکنان لیورپول که در اولین بازی شان برای این تیم در لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی شده بودند، محمد صلاح (آگوست 2017 مقابل واتفورد) و سادیو مانه (آگوست 2016 مقابل آرسنال) بودند.

بیشتر بخوانید:

اولین بازی و اولین گل دیوگو ژوتا برای لیورپول / عکس

خلاصه بازی لیورپول 3-1 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2020/21)

لیورپول 3-1 آرسنال؛ کلوپ این بار اسیر نقشه های دفاعی آرتتا نشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس موفق لیگ برتر انگلیس یورگن کلوپ تاپ سیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید

به گزارش "ورزش سه"، اورتون شب گذشته در دیدار معوقه از رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و موفق شد این حریف همشهری و قدیمی‌اش را با دو گل شکست دهد و یک پیروزی شیرین را به دست آورد.

این شکست باعث شد که شاگردان یورگن کلوپ از کورس قهرمانی این مسابقات عقب بمانند و شرایط برای رسیدن به این جام برای آنها بسیار دشوار شود. نکته جالب اینجاست که اورتون از زمان پیروزی برابر لیورپول تحت هدایت آنچلوتی در فصل 21-2020 دیگر موفق به کسب سه امتیاز بازی برابر این تیم نشده بود.

حالا دایش در کنار این مربی ایتالیایی تنها مربیانی هستند که موفق شده‌اند لیورپول را شکست دهند و این رکورد جذاب به نام او هم ثبت شده است. تلاش اورتون برای فرار از منطقه سقوط و ادامه حضور در لیگ برتر در فصل آینده همچنان ادامه دارد و سه امتیاز این بازی می‌تواند کمک شایانی به آنها در رسیدن به این هدف کند.

این تیم در این فصل با معضل جدی کسر امتیازهای متوالی روبرو بوده و در حال حاضر در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایستاده است و امیدوار است که بتواند در دیدارهای پیش رو فاصله‌اش را با قعر جدول بیشتر کند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!