Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی پیدا شدن جسد مرد میانسال در جنگل های شاندرمن،شریک مقتول و همسر و شریک او به اتهام قتل بازداشت شدند.تحقیقات قضایی در حالی ادامه دارد که عده ای از محلی ها گفتنه اند قاتل و مقتول بر سر زیر خاکی با هم اختلاف داشتند.

به گزارش اختصاصی رکنا ،سه روز قبل جسد سوخته یک مرد میانسال در ارتفاعات شاندرمن گیلان توسط یک چوپان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد چوپان بلافاصله موضوع را به اطلاع ماموران پلیس رساند و در توضیح گفت:«صبح امروز گله گوسفندان را برای چرا به ارتفاعات این منطقه آورده بودم که یکدفعه چشمم به جسدی افتاد که در دامنه کوه افتاده بود.با توجه به اینکه شب قبل در این منطقه طوفان خیلی شدیدی آمد،حدس می زنم که این جسد در ارتفاعات بوده و در اثر طوفان به دامنه کوه منتقل شده است.»

ردی از قاتل

بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی،خانواده ای تهرانی که دو روز قبل از کشف جسد،ناپدید شدن ناگهانی پدر خود را به ماموران پلیس صومعه سرا گزارش داده بودند،هویت جسد را تائید کردند.بعد مشخص شد مقتول با اصابت ضربات چکش به سرش جان خود را از دست داده بوده است.

آنها به ماموران گفته بودند که پدرشان با یکی از شرکای خود که اهل و ساکن صومعه سراست قرار داشته و روزی که ناپدید شد قرار بود ناهار را مهمان شریکش باشد.

با اطلاعاتی که خانواده مقتول در اختیار ماموران پلیس قرار دادند،شریک مقتول ردیابی شد و به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر شد.

راز جنایت در دوربین مدار بسته فاش شد

در بررسی های ماموران پلیس،دوربین مدار بسته ای که در ورودی منزل مظنون پرونده نصب شده بود،مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد دقیقا در روزی که گم شدن او توسط خانواده اش گزارش شد بود،او با ماشین شخصی خود وارد منزل شریکش شده بوده است.

به این ترتیب شریک مقتول،لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک خود با همدستی همسرش و یکی از دوستانش برداشت.

او گفت:«روز حادثه مقتول ناهار در منزل ما مهمان بود.موقع صرف غذا من و همسرم با هم بحثمان شد و شریکم شروع کرد به طرفداری از همسرم.من که قبل از آن شنیده بودم او به دختر جوانم پیام داده و پیشنهاد رفاقت داده بود و همچنین متوجه شده بودم به همسرم نظر بد دارد؛با حرکتی که آن روزش خیلی عصبانی شدم و با چکشی که کنار دستم بود به او ضربه زدم.اما او با ضربه اول فوت نکرد و چون هیکل درشتی داشت مقاومت کرد و گلوی من را گرفت و فشار داد.من هم با همان چکش چند ضربه دیگر به او زدم و جانش را از دست داد.بعد هم به همراه همسرم و دوستم جسد را با خودروی پژوی خودمان به ارتفاعات شاندرمن منتقل کرده و در آنجا به آتش کشیدیم.»

انگیزه قتل اختلاف بر سر زیر خاکی بود؟

در حالی که تحقیقات پلیس برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده ادامه دارد،عده ای از اهالی روستای ضیابر صومعه سرا یعنی محل زندگی مقتول،گفتند که انگیزه قاتلین بر سر اختلاف آنها با مقتول بر سر زیر خاکی بوده است.

آنها می گویند قاتل تا چند سال قبل یک کارگر معمولی بود اما یکدفعه پولدار شد.او از همان موقع با مردی که الان همدست اوست رفاقت داشته است و در میان مردم روستا شایع شده بود که آنها به همراه همدیگر زیرخاکی کشف کرده اند.

به گفته مردم روستا،چند سال قبل قاتل که صاحب یک مغازه لوازم خانگی،یک مغازه برنج فروشی و یک مغازه مرغ فروشی شده با مقتول دوست شد و شراکت داشتند و گفته می شد با او هم به دنبال زیر خاکی بوده است.و اختلاف آنها هم از همین جا آغاز شده است.

تحقیقات برای پیدا کردن انگیزه اصلی زوج میانسال از قتل ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم رکنا پلیس قاتل پزشکی جنایت منزل حادثه غذا قتل اخبار حوادث قتل میانسال دعوا زیر خاکی زوج میانسال عکس فیلم تجاوز تلگرام قتل ساعت ماه ایران حوادث تهران اخبار تهران ماموران پلیس زیر خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه، مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

اراذل و اوباش قمه بدست در تبریز زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ نفر از اراذل و اوباش قمه بدست با تیراندازی پلیس خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و ماموران برای حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنها شلیک و هر ۲ متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس