Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@06:35:04 GMT

کشف ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر در بناب

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۸۰۰۱

کشف ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر در بناب

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر توزیع کننده خبر داد.

سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرده و در بازرسی از خودروی فرد دستگیر شده مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان، سرهنگ شفقی با بیان این‌که یک نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و یک‌ دستگاه وانت پیکان توقیف شد، افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کشف مواد مخدر آذربايجان شرقي بناب پليس آگاهي قاچاق مواد مخدر نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند