Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس توانا، به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این سازمان پرداخت و گفت: از آنجا که هر ساله تقارن هفته دفاع مقدس و اول مهر را داریم، امسال هم همچون سال‌های گذشته در روز اول مهرماه، "زنگ مقاومت" در مدارس سراسر استان زده شد.

او با بیان اینکه "زنگ مقاومت" همچنین به صورت نمادین در تمامی حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی به صدا درآمد و هدف از اجرای این برنامه را توضیح داد و گفت: هدف ما این بود که نشان دهیم علی‌رغم تعطیلی مدارس توجه ویژه کادر مدراس و دانش‌آموزان به هفته گرامیداشت دفاع مقدس همچون سال‌های گذشته پر رنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توانا ادامه داد: در این برنامه همچنین میثاق نامه دانش‌آموزان با شهدا قرائت شد و به این وسیله تجدید میثاقی میان دانش‌آموزان نسل حاضر با شهدای دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس با اشاره به وضعیت سال تحصیلی امسال و شیوع کرونا، به طرح "همکلاسی مهربان" گفت: این طرح در هفته دفاع مقدس با قوت بیشتری دنبال شد و دانش‌آموزان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند دیگر با جمع‌آوری پول و کمک‌های مختلف مثل انواع لوازم‌التحریر در این طرح شرکت کردند.

به گفته او، در طرح همکلاسی مهربان مبلغی بالغ بر ۶ میلیارد ریال جمع‌آوری شد.

سرکشی از خانواده‌های شهدا، تکریم شهدای دانش‌آموز، غبارروبی و گلباران مزار شهدا و مسابقات کتابخوانی و نقاشی از دیگر برنامه‌های این هفته بود که به گفته توانا مسابقات به صورت غیرمتمرکز با محوریت "سردار شهید سلیمانی" در سطح شهرستان‌های استان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس افزود: همچنین یادواره شهدای دانش‌آموز هم در ۳۰ شهرستان استان در هفته دفاع مقدس برگزار شد.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی فارس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی