Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان قول داده که ظرف یکی، دو روز آینده توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب را شروع کند، از فردا تحویل را شروع خواهند کرد و ظرف همین هفته در فروشگاه‌ها نیز عرضه می‌شود.

علی غفوری‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب اظهار کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار استان این موضوع مطرح شد، اعضای مختلف، سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم‌گذار نیز در جلسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم بر این شد برنامه‌ریزی به نحوی انجام شود تا اتحادیه آن دسته از مرغدارانی که امکان تحویل تخم مرغ با قیمت مصوب 12 هزار تومان را دارند، پیگیری کند.

وی افزود: اتحادیه اعلام آمادگی کرد که این کار را انجام دهد و در هماهنگی با جهاد کشاورزی نیز قرار شد مواد اولیه خوراک طیور برای مرغدارانی که در این طرح مشارکت می‌کنند، تامین شود تا تخم مرغ را با قیمت 12 هزار تومان تحویل دهند.

غفوری‌مقدم ادامه داد: به این دلیل که مشخص نبود اتحادیه چه میزان را هماهنگ خواهد کرد، قرار شد به هر میزان توانست هماهنگ کند تا در اختیار بازارهای شهرداری و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای قرار گیرد و اگر میزانش بیشتر شد در اختیار سایر بخش‌های شبکه مانند شبکه صنفی قرار خواهد گرفت اما ابتدا در بازارهای شهرداری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ با اولویت حاشیه شهر و مناطق محروم توزیع خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی بیان کرد: اتحادیه قول داده که ظرف یکی، دو روز این کار را شروع کند، از فردا تحویل را شروع خواهند کرد و ظرف همین هفته در فروشگاه‌ها نیز عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عده‌ای از تولیدکنندگان مرغ تخم‌گذار به قیمت اعلام شده معترض هستند، عنوان کرد: تولیدکنندگان اعلام می‌کنند قیمت 12 هزار تومان برایشان توجیه ندارد، به همین دلیل در جلسه تاکید شد تا جهاد کشاورزی برای آن دسته از مرغدارانی که در این طرح مشارکت کنند، دان با قیمت مصوب تامین کند تا انگیزه‌ای برای مشارکت در طرح ایجاد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تخم مرغ قیمت مصوب تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟

اکبر یاوری فروشانی، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان گفت: تا پایان اردیبهشت با عرضه انبوه میوه‌های نوبرانه، قیمت در بازار روند کاهشی به خود می‌گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، او قیمت کنونی هرکیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۳ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: محصولات برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با گرمای هوا و افزایش عرضه میوه‌های نوبرانه، قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته است که با رسیدن میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه، بازار به تعادل می‌رسد.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش کتاب‌های درسی
  • قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!