Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی دستگاه‌های تحویل شده به شهرستان‌ها در بازار آزاد ۸۵ میلیارد ریال است که با پیگیری‌های مکرر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، دستگاه شهرستان طبس به صورت رایگان و دستگاه‌های تحویل شده به بیمارستان‌های فردوس و نهبندان از طریق ارز دولتی (هر دستگاه یک میلیارد تومان) خریداری و به این شهرستان‌ها تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال جاری با وجود تحریم‌های ظالمانه غرب و محدودیت‌های کار در ایام شیوع کرونا، هشت دستگاه سونوگرافی پیشرفته برای بیمارستان‌های استان خراسان جنوبی تامین شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: این دستگاه‌ها به همت اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تامین و در بیمارستان‌های شهرستان‌های مختلف نصب و راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: تامین برخی دستگاه‌ها از قبیل سی تی اسکن و رادیوگرافی و نوسازی تجهیزات درمانی در دولت تدبیر و امید تاکنون تاثیر بسزایی در مقابله با مشکلات احتمالی مربوط به کرونا داشته و در تشخیص به موقع بیماری‌ها به ویژه کووید ۱۹ بسیار موثر است.

احمدی افزود: با توسعه و تجهیز مراکز درمانی و اجرای طرح‌های مختلف شاهد ماندگاری بیشتر پزشکان در شهرستان‌ها نیز هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین با تخصیص این دستگاه‌ها دیگر نیازی به اعزام بیماران به مرکز استان برای انجام اقدامات تشخیصی پیشرفته نخواهد بود که گام مهمی در محرومیت‌زدایی و توسعه خدمات درمانی است.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی را زیر پوشش دارد.

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی ویروس کرونا توسعه ایران خراسان جنوبی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری نقش توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت در درمان بیماران کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی ویروس کرونا توسعه ایران خراسان جنوبی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تجهیزات پزشکی ویروس کرونا توسعه ایران خراسان جنوبی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور خراسان جنوبی علوم پزشکی شهرستان ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خیر نیکو کار عیسی اکرامی برای احسان مرحوم رضا قهرمانی داماد این خانواده ، یک دستگاه سروفیوژ برای  استفاده در آزمایشگاه ، یک دستگاه فتوتراپی جهت استفاده در بخش نوزادان و یک دستگاه تورنیکت جهت استفاده در اتاق عمل بیمارستان  مهر امام علی تکاب به این بیمارستان اهدا کرد.

 برای تهیه تجهیزات اهدایی این خیر تکابی  یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه  شده است.

 

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری