Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عظیمی میرآبادی دوشنبه شب در آیین پایانی نخستین جشنواره استانی فیلم مقاومت هرمزگان اظهارداشت: اگر حضرت زینب(س) وظیفه تبلیغ و اطلاع‌رسانی جریان عاشورا و کربلا را به کار نمی‌گرفت و بعد از ایشان حضرت سجاد(ع) امروز نامی از کربلا و عاشورا نمی‌شنیدیم و بقول شاعر کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نیز یک اتفاق بزرگ است و همان‌طور که امام راحل فرمودند تا زمانی که کلمه«لا اله الا الله» و «محمدرسول الله(ص)» برجهان طنین نیفکند مبارزه وجود دارد یعنی تا زمانی که حضرت مهدی موعود(ع) ظهور کند و جهان را پر از عدل و داد کند باید مبارزه کرد.

دبیرجشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بیان کرد: اینکه امام راحل فرمودند اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد از منظر هنر فیلم سازی؛ یکی از سنگرهای کلیدی جهان در این عصر تولید فیلم و سینماست.

عظیمی میرآبادی تصریح کرد: برای فتح سنگر فیلم و سینمای جهان باید گام برداریم، اما با چه مقدمات و نیرو و چه برنامه و راهبردی باید بر روی شیوه چگونگی این‌ کارها باید به صورت جدی بحث شود و لازمه این هدف مهم نیز وجود هنرمندان بسیجی، ولایت‌مدار و انقلابی است، نباید کوتاه بیایم، باید بتوانیم فیلم‌سازانی و مستندسازانی برای تولید فیلم‌های کوتاه و مستند وهمچنین فیلم‌نامه نویس‌ها و سایرهنرمندان مورد نیاز در عرصه فیلم‌سازی تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه هنرمندان نمایش صحنه‌های مقاومت و ایستادگی ملت ایران است، ادامه داد: یکی از نیازهای امروز در حوزه فرهنگی و هنری نهادهای نظامی در کنار رزمایش‌های نظامی سالیانه آن‌ها برگزاری یک رزمایش بزرگ هنری عنوان کرد و بیان داشت: ما باید به رسالت زینبی خود در حوزه فرهنگی و هنری نیز توجه کنیم.

مدیر انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بیان داشت: برای رسیدن به یک نهضت فرهنگی به خصوص در حوزه سینما و فیلم و فراهم کردن مقدمات حکومت نهایی حضرت مهدی موعود(عج) نیاز به توسعه، تلاش و پشتکار در این عرصه مهم فرهنگی و هنری داریم.

عظیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بخش فیلم‌سازان بسیجی گفت: این بخش جدی و استراتژیک است و فکر می‌کنم آینده سینمای مقاومت می‌تواند تا بخش زیادی مدیون حضور جدی این افراد باشد.

وی با اشاره به ارسال بیش از ۹ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره به تعداد آثار بخش فیلم‌سازان بسیجی اشاره کرد و بیان داشت: این بخش برای ما بسیار مهم است و برای جشنواره امسال ۲ هزار و ۷۰۰ اثر دریافت شد که ۶۰ اثر آن مربوط به استان هرمزگان بود.

دبیرجشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت این تعداد اثر برای استان هرمزگان را اندک دانست و ابرازداشت: در دوره آینده این تعداد باید به وفور جبران شود.

نخستین جشنواره استانی فیلم مقاومت هرمزگان و تجلیل از برگزیدگان دوشنبه شب در سالن آمفی تئاتر شهید قاسم سلیمانی حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران مقاومت هرمزگان هفته دفاع مقدس عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران مقاومت هرمزگان هفته دفاع مقدس عاشورا انقلاب اسلامی ایران مقاومت هرمزگان هفته دفاع مقدس عاشورا اخبار کنکور فیلم مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در حکم خود، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی، در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» باید گام مهمی برداشته شود؛ لذا نظر به تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی استان هرمزگان» منصوب می‌نمایم.

اهم وظایف محوله به جنابعالی به شرح ذیل می‌باشد: پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان

لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان مورد تاکید و انتظار است.

امید است با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

کد خبر 6099714

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند