Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@05:44:32 GMT

استان‌هایی که امروز و فردا بارانی هستند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۹۲۲۴

آفتاب‌‌نیوز :

فریبا گودرزی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: برای امروز در برخی مناطق مازندران، گیلان، تهران، ارتفاعات سمنان، برخی نقاط کرمان، یزد، اصفهان، فارس، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه‌و بویراحمد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این وضعیت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، نواحی مرکزی و برخی نواحی استان‌های کرمان، یزد، فارس سیستان‌وبلوچستان و همچنین در روزهای جمعه و شنبه درشمال غرب استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی رشته کوه البرز رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هوا شناسی افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه با افزایش نسبی دما در نواحی شمالی کشور روبه‌رو هستیم.
گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران امروز به تدریج ابری می‌شود و با رگبار، رعدوبرق و وزش باد همراه است و بیشینه دمای آن به ۲۳ درجه سانتی گراد می‌رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وضعیت جوی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس مورد معاینه دقیق تیم پزشکی با دستگاه های مخصوص مربوط به سنجش قدرت عضله های دست قرار گرفت تا شانس خود را برای دریافت تایید از سوی آنها و ایستادن در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان پیدا کند.

دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که قبل از آغاز تست پزشکی هم احساس درد ناشی از تحمل وزن داشت با معاینه پزشکان از حضور در دروازه این تیم برای بازی فردا منع شد.

دروازه بان پرسپولیس به هیچ وجه آمادگی لازم را برای مهار شوت های سنگین و چرخش کامل مچ دست ندارد اما اصرار به بازی کردن داشت که منع شد.

بیرانوند در بخش هایی از تمرین اختصاصی دروازه بان ها نیز شرکت کرد تا تلاش دوباره ای برای بهبود وضعیت خود داشته باشد اما کمترین شانس را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیمش در بازی فردا با سپاهان دارد.

امیررضا رفیعی دروازه بان جوان سرخ ها که در چهار دیدار قبلی این تیم مسوولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را داشت گزینه اصلی ایستادن در چارچوب دروازه سرخپوشان است. با این حال باید دید آیا دستیاران اوسمار می توانند بیرانوند را راضی به یک هفته نیمکت نشینی دیگر در لیگ کنند یا این بازیکن در مهم ترین رویداد پنج هفته آخر تیمش در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.

کد خبر 6093453

دیگر خبرها

  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • استان مرکزی چه بهره‌ای از بارش‌های بهاره برد؟
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود