Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-بررسی صلاحیت علیرضا رزم حسینی، وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت دقایقی قبل در صحن مجلس آغاز شد و هم اکنون موافقان و مخالفان نقطه نظرات خود را پیرو برنامه‌های وی مطرح می کنند.

خبرگزاری میزان - بررسی برنامه و صلاحیت علیرضا رزم حسینی، برای تصدی وزارت صنعت،معدن و تجارت برای اخذ رای اعتماد در دستور کار جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این جلسه باز هم در غیاب رییس جمهور و در دفاع از وزیر پیشنهادی صمت برگزار شد.

هم اکنون حجت الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حال قرائت گزارش کمیسیون متبوع خود درباره برنامه‌های رزم حسینی در صحن مجلس است.

اردشیر مطهری در مخالفت با برنامه وزیر پیشنهادی صمت گفت: حضرت آقا فرمودند که این مجلسف مجلسی انقلابی است. این صفتی نیست که به هر مجلس داده شود لذا این مسئله مسئولیت ما را دو چندان کرده است . امروز وزیر پیشنهادی صمت توسط رییس جمهوری که خودش را مخفی کرده به صحن معرفی می‌شود.

وی تاکید کرد: آقای روحانی هیچ می‌دانید مردم در پیاده‌روها به شما چه می‌گویند. شما وزیر را به مجلس معرفی کردید که دو دهه در خارج از کشور بوده است.

این نماینده مجلس گفت: آقای رزم حسینی شما چطور می خواهید از مجلس رای بگیرید در حالی که محل زندگی شما در کاناداست؛ شما دو دهه در کانادا زندگی کردید.

وی با بیان اینکه رییس جمهور هیچ حرمتی به مجلس قائل نیست، بیان داشت: چطور رییس مجلس و رییس قوه قضاییه در بین مردم حضور پیدا می‌کنند. چطور آقای رییس جمهور از کرونا ترسیدید! کرونا بهانه است.

مطهری تاکید کرد: ارتباط آقای رزم حسینی و آقای پوریانی و برخی افراد فاسد باید روشن کند .بنده معتقدم بحث دوتابعیتی بود رزم حسینی به دلیل منحرف کردن افکار عمومی مطرح شد تا از فساد اقتصادی این گروه و این مجموعه قافل شویم؛ آقای رزم حسینی باید شفاف سازی کند که چرا خانواده وی در کانادا حضور دارد و خودش در کشور است. رزم حسینی به اتفاق خانواده اش باید بیاید و در خصوص ثروت و ارتباطاطش شافا سازی کند.

مطهری بیان داشت: از دیروز تا به حال لیدر آقای رزم حسینی 6 بار با من صحبت کرده و به من پیشنهاداتی داده که من مخالف  وی صحبت نکنم. همچنین فردی در همین مجلس که می‌تواند مقصر اقتصادی در کشور تلقی شود، به دنبال حمایت از رزم حسینی است، وی گفته مجلس با من و شده کدخدای ما، تو چه کاره‌ای که می روی و در شهر آقای جهانگیری می‌بندی، تو یک نماینده‌ای؟ ...

تکمیل می شود... 

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم وزیر پیشنهادی صمت آقای رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است

به گزارش خبرگزاری مهر، «ملک عامر دوگر» نماینده مجلس ملی پاکستان نیز در سخنرانی خود در صحن علنی مجلس ملی پاکستان گفت: من به رئیس جمهور اسلامی ایران هم خوش آمد می‌گویم و هم ایشان را تحسین می‌کنم که به جنایت های اسرائیل پاسخ محکمی دادند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور اسلامی است که با تمام قدرت علیه جنایات رژیم تروریستی اسرائیل ایستاده است.

«ریاض حسین پیرزاده» وزیر فدرال مسکن دولت پاکستان‌ در جلسه علنی مجلس ملی پاکستان گفت: دیروز رئیس جمهور اسلامی ایران در پاکستان بودند؛ ایران کشوری است که قربانی تروریسم بوده و حتی مجلس، نخست وزیر و کودکانشان مورد هدف دشمنان قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: مردم ایران چندین سال است که با تحریم اقتصادی مواجه هستند ولی آنها شکست را نپذیرفتند و اجازه ندادند خون شهدایشان پایمال شود. وقتی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان رسید من حس کردم که یک نماینده الهی با پیام خداوند به کشور ما رسیدند.

وزیر پاکستانی ادامه داد: دکتر رئیسی از ملت، نخست وزیر و رییس جمهور پاکستان تشکر کردند. ایشان در سفر به لاهور و کراچی وقتی دیدند که مردم این دو شهر کنار خیابان برای ایشان دست تکان می‌دادند و اظهار محبت می‌کردند و از سوی دیگر بعلت بستن خیابان بخاطر تامین امنیت تحت فشار بودند، این موضوع ایشان را ناراحت می کرد.

پیرزاده تأکید کرد: دشمنان پاکستان و ایران چند روز قبل از سفر دکتر رئیسی در پاکستان فعالیت های تروریستی انجام داده بودند و ما نمی‌خواستیم که به مهمان معظم ما که از کشور امام رضا علیه السلام آمده بودند آسیبی برسد و الحمدلله با کمال همکاری مردم عزیز کشورمان از رئیس جمهور ایران استقبال خوبی شد.

کد خبر 6089084

دیگر خبرها

  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند