Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حسین نوش آبادی نماینده ورامین در جلسه علنی امروز-سه شنبه-مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه ‌های علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: وضعیت آشفته بازار، نابسامانی حوزه بازرگانی و تجارت و معضلات بخش صنعت و معدن و شرایط نگران کننده تولید نیازمند انتخاب وزیری با تجربه و توانمند برای وزارت صمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: مدیریت بازار و معیشت مردم، عدالت در توزیع کالاهای اساسی و شکسته شدن انحصار در بخش‌های مختلف صنعت، فعال سازی سامانه‌های نظارت بر کالا، حذف انحصار در کالا و اصلاح ساختار تنظیم بازار کشور را انتظارات مجلس و مردم از وزارت صمت عنوان کرد و گفت: ارتقای تولید با فناوری و ارزش افزوده کالا، حل مشکلات واحدهای بحران زده باید سرلوحه کار وزیر جدید قرار گیرد. علاوه بر این توجه به صادرات با در نظر گرفتن مزیت نسبی و زنجیره تامین کالا، توجه به صنعت خوردو لازم است در دستور کار وزیر آینده باشد.

نماینده مردم ورامین در مجلس افزود: احیا و فعال سازی معادن کوچک، تنظیم بازار فولاد، فعال کردن دیپلماسی سیاسی و تجاری در سفارت‌خانه‌های خارج از کشور، توسعه صادرات و مبادلات مرزی و گسترش تجارت الکترونیک، جلوگیری از فساد اداری در زیرمجموعه وزارت صمت، حذف رانت خواری و فروش مجوز و حواله، حذف امضاهای طلایی و استفاده از نیروهای جوان و وفادار به نظام و انقلاب می‌بایست در صدر برنامه‌های وزیر جدید صمت باشد 

نوش آبادی ادامه داد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و نظر مثبت کمیسیون صنایع و نظرات مثبت بسیاری از شخصیت های علمی و مذهبی کشور و با توجه به تجارب ارزنده رزم حسینی و فعالیت ایشان در بخش های اقتصادی و نقش برجسته ایشان در حوزه های نظامی نقش قائم مقامی در کنار حاج قاسم سلیمانی در لشکر ثارالله و داشتن برنامه برای برون رفت وزارت صنعت به ایشان رای اعتماد می‌دهم از نمایندگان ملت درخواست می‌کنم با حمایت از ایشان وزارت صنعت را از بلاتلکیفی نجات دهند 

وی تاکید کرد: مخالفان از اظهارنظرهایی که موجب وهن مجلس می‌شود، پرهیز کنند

ادامه دارد 

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم‌حسینی انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی انتخابات مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی انتخابات مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر،، جواد اوجی، وزیر نفت و سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت) برای بررسی حوزه‌های مشترک و رفع چالش‌ها و مشکلات بین دو وزارتخانه، دیدار و گفت‌وگو کردند.

همکاری دوجانبه درباره سرمایه‌گذاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور توسعه میدان‌های نفتی و گازی، پایداری و استمرار تأمین خوراک، تکمیل زنجیره ارزش، تعیین و تکلیف مطالبات بین دو وزارتخانه و حل چالش‌ها و مشکلات مواردی بود که در این دیدار بررسی شد.

معاونان دو وزیر در این دیدار به بیان نقطه نظرات خود درباره چالش‌ها و فرصت‌های همکاری دوجانبه دو وزارتخانه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

وزیر نفت در این دیدار با اشاره به جزئیات سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها، گفت: پروژه‌های متعددی برای اجرا در بخش بالادستی و پایین‌دستی در صنعت نفت مدنظر است.

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار با قدردانی از وزارت نفت و نقش فعال آن در بهبود شرایط اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی، گفت: وزارت نفت توانست بخشی قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کند و صادرات نفت را از ۵۰۰ هزار بشکه در روز به حدود ۱.۵ میلیون بشکه برساند.

وی به انجام مسئولیت‌های اجتماعی در صنعت نفت اشاره کرد و افزود: اگر صنعت نفت در این طرح‌ها و پروژه‌ها ورود نکند، بسیاری از مصوبه‌های کشور در این زمینه اجرایی نخواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ورزارت نفت در تأمین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح فجرانه کالابرگ نقش مهمی داشته است.

در جریان خصوصی‌سازی شرکت‌های پتروشیمی و پالایشی در دهه ۸۰ شمسی، بخشی از این شرکت‌ها به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) واگذار شد. با توجه به این موضوع، همکاری بین وزارت نفت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از گذشته شد.

کد خبر 6099896

دیگر خبرها

  • نمایندگان پیروز انتخابات بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار بدهند
  • افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس
  • افشاگری ها ادامه دارد /بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته اند /چطور استیضاح وزیر صمت یک دفعه در نوبت اول قرار گرفت؟
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد