Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایکوپرس- فرشاد مقیمی، با اعلام این که تکریم خانواده شهدا و جانبازان در فرهنگ هر ایرانی نهادینه شده است، وجود یادمان شهید گمنام در ایران خودرو را عامل برکت این شرکت توصیف کرد و گفت: به عنوان نخستین واحد صنعتی، میزبان شهیدی گمنام بوده‌ایم و از این برکت و رحمت به دور از نگاه سیاسی و مادی استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقیمی با بیان این‌که اقدامات ما در مقایسه با جان فشانی شهدا و جانبازان ناچیز است، گفت: این عزیزان با همه وجود خود امنیت کنونی ما را تضمین کردند تا بتوانیم در آرامش و امنیت به کار و تولید ادامه دهیم.

وی شرایط کنونی کشور را در وضعیت جنگ اقتصادی دانست و افزود: تولید هر قطعه و محصول مانند موشک زمین به زمینی است که به سوی استکبار جهانی شلیک می شود، اینک ما در سنگر تولید باید با روحیه جهادی به روند خودکفایی در همه بخش ها به خصوص صنعت خودرو معنای عمیق تری ‌بخشیم .

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که باید شاهد افزایش تولید محصولات با نشان ایرانی باشیم افزود: خودرویی که قرار بود با نام و نشان فرانسوی تولید شود در شب ۲۲ بهمن سال گذشته متولد شده و در سال آینده وارد بازار خواهد شد. این محصول یک سر و گردن بالاتر از محصولات مشابه خارجی است.

وی ادامه داد: دنا پلاس اتومات نیز نمونه دیگری از محصولات ایران خودرو است که با امکانات و کیفیت روز به تولید رسیده است و این توانمندی فنی و مهندسی، نشانه روشنی از وجود زمینه های خلاقیت و نوآوری با روحیه جهادی در ایران خودرو است.

مقیمی با اشاره به عملکرد یک سال اخیر ایران خودرو گفت:‌ ما در نبرد سخت اقتصادی، توانستیم با روحیه جهادی و اتکا به توان فرزندان کشور، سنگر به سنگر جلو برویم و تبعات تحریم را در صنعت خودرو به حداقل برسانیم.

وی افزود: آمار تولید نشان می دهد، در آغاز تحریم‌های ظالمانه تولید روزانه به کم‌تر از هزار دستگاه خودرو رسیده بود و تنها پنج درصد تولید قابلیت تجاری سازی داشت، اما امروز تولید روزانه به بیش از دوهزار دستگاه رسیده است.

مقیمی تصریح کرد:‌ ایران خودرو همیشه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی خواهد داشت بدین سبب نام مدرسه‌ای که توسط ایران خودرو در منطقه محروم سیستان و بلوچستان ساخته شد به نام «شهدای ایران خودرو» نام‌گذاری شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب فرشاد مقیمی ایران خودرو استکبار جهانی شهدای ایران خودرو سیستان و بلوچستان مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب روحیه جهادی ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)