Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر نبی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر که از پریروز توزیع نهاده‌های دامی با نرخ مصوب دولتی در سامانه بازارگاه آغاز شده است، گفت: مقداری نهاده وارد سامانه بازارگاه شده و تولیدکنندگان پول آن را نیز پرداخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مدتی طول می‌کشد تا این نهاده‌ها تحویل تولیدکنندگان شود، افزود: قرار است دولت در بازه ای یکماهه نهاده مورد نیاز تولیدکنندگان را تأمین کند و براین اساس برای هر مرغ ٨٥٠ گرم کنجاله سویا و یک کیلو و ٩٠٠ گرم ذرت با نرخ مصوب در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی پور ادامه داد: سامانه بازارگاه هنوز ایراداتی دارد به عنوان مثال بسیاری از واحدهای تولیدی تعیین سهمیه نشده‌اند که این مساله نیز مدتی طول می‌کشد تا کاملاً رفع شود.

وی با بیان اینکه توزیع نهاده با نرخ مصوب از سوی دولت به حل بسیاری از چالش‌های صنعت کمک می‌کند، گفت: هم اکنون میانگین قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری بین ١٢ تا ١٣ هزار تومان است.

کد خبر 5035727 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه بازارگاه نهاده های دامی بازار سهام تولید نفت قیمت دلار قیمت نفت ویروس کرونا بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت طلا صادرات نفت قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی سامانه بازارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود

به گزارش همشهری آنلاین، سه‌شنبه هفته گذشته (١١ اردیبهشت ماه) بود که رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه‌ خودروهای وارداتی و برقی از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد. به گفته‌ ضیغمی، طبق سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصمیم بر این شده است که سامانه فروش خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی نیز عرضه شوند.

به‌ دنبال این موضوع، ایسنا موضوع را از مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مورد پیگیری قرار داد؛ بر اساس این پیگیری مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد که هنوز اطلاعات به صورت دقیق در دست نیست و جلسات پیرامون این موضوع ادامه دارد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این مقام مسئول در روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده است: ''عرضه خودروهای وارداتی در روز یکشنبه مختص ثبت‌نام کنندگان قبلی است و فعلا برنامه‌ای برای ثبت‌نام جدید وجود ندارد.''

ایسنا، چندین نوبت دیگر نیز این موضوع را مورد پیگیری قرار داد، اما هنوز پاسخی در این خصوص دریافت نشده است؛ ضمن اینکه سایت سامانه عرضه‌ خودروهای وارداتی نیز در حال به‌روزرسانی است و اگر قرار باشد از فردا عرضه‌ای صورت بگیرد، هنوز اطلاعیه‌ای از این عرضه اطلاع‌رسانی نشده است.

کد خبر 849102 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم واردات خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از سامانه معتبر دولتی
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • نارضایتی تولیدکنندگان در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد