Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: آذربایجان و ارمنستان همسایگان نزدیک ما هستند و سیاست ما در قبال همسایگان و روابط آنها با یکدیگر، همواره مبتنی بر همکاری و حل و فصل اختلافات بر مبنای گفتگو و از طریق دیپلماسی بوده است.

وی افزود: در شرایط کنونی مردم منطقه بیش از هر چیز به صلح، دوستی و همکاری نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5035766

منبع: مهر

کلیدواژه: کاظم جلالی جمهوری آذربایجان ارمنستان روسیه مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی صحن مجلس محمدجواد ظریف سعید خطیب زاده برجام حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان

تین نیوز

میزان 300 تن کالا مابین دو کشور آذربایجان و ازبکستان جابجا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از Tren news agency، میخائیل جباروف وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان از رشد قابل توجه در همکاری های حمل و نقل بین دو کشور آذربایجان و ازبکستان خبر داد. این سخنان در مجمع سرمایه گذاری تاشکند و در پانل با موضوع " راه مشترک برای موفقیت: ازبکستان و آذربایجان" مطرح شد.

او در این زمینه افزود: همکاری بین دو کشور در بخش حمل و نقل از دو سال پیش آغاز شد. ما به درک متقابل دست یافته ایم و یک سیاست تعرفه ای ویژه برای اطمینان از شرایط حمل و نقل راحت اعمال کرده ایم. دو کشور می توانند شاهد رشد قابل توجهی در این زمینه باشند. در این مدت 300 تن کالا از طریق خطوط جاده ای و ریلی جابجا شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد