Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحيرايي، از برگزاري مسابقه کشوري يک عکس و چند خاطره و مسابقه دل نوشته به ۳ شهيد شهرستان نهاوند در بستر فضاي مجازي خبر داد.

«پیام بحیرایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مسابقه یک عکس و چند خاطره به همت کانون فرهنگی هنری اندیشه شهرستان نهاوند، ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان، جشنواره مردمی فیلم عمار و آستان مقدس شاهزاده محمد نهاوند برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول واحد قرآن و عترت کانون فرهنگی هنری اندیشه شهرستان نهاوند بیان کرد: این مسابقه با موضوعات شهید و مزار، شهید و والدین، شهید و دوستان، شهید و جبهه و شهید و شهادت برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این مسابقه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد و علاقمندان می توانند جهت شرکت در مسابقه به پیام رسان ایتا به آدرس @khabar_qurani شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تار اربعین حسینی است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف برگزاری این  برنامه است.

 

مسئول واحد قرآن و عترت کانون فرهنگی هنری اندیشه نهاوند گفت: در کنار اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور، باید ایثار اجتماعی را نیز در جامعه رواج دهیم؛ چراکه گسترش ایثار اجتماعی، باعث همبستگی، اتحاد و سعادت ملت ایران خواهد شد.

 

وی ضمن اعلام اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث تداوم انقلاب می‌ شود، گفت: ترویج این فرهنگ ارزشمند، عاملی اثرگذار در اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه عکس فضای مجازی شهرستان نهاوند فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به وجود بیش از ۱۴ هزار هکتار انواع باغ در این شهرستان که بیشترین سطح باغ در استان همدان است، گفت: نهاوند امسال در اجرای طرح سرشاخه کاری رتبه برتر کشور را دارد.

توکل آبشناس افزود: بیش از ۴ هزار هکتار باغ گردو در شهرستان نهاوند وجود دارد که پس از باغ سیب، بیشترین سطح باغ‌های این شهرستان را به خود اختصاص داده است. 

او همچنین گفت: امسال بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ پیوندک رایگان گردو در اختیار باغداران قرار می‌گیرد و استقبال خوبی از این طرح شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: سالانه ۷ هزار تن گردو در این شهرستان برداشت می‌شود که با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود ۱۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند