Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ همدان، پاساژ استقلال به‌دلیل فرسودگی در برخی قسمت‌ها ناپایدار و ناایمن بود که بعد از سال‌ها با تعمیر ستون‌ها و تعویض سقف، ایمن شد.

کارشناس ناظر این پروژه گفت: مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با موافقت درخواست کسبه مبنی بر مرمت و بازسازی این پاساژ موافقت کرد و بعد از ۱۰ ماه تلاش بی‌وقفه این پروژه با هدف تامین ایمنی و رفع نواقص و رونق‌بخشی به کسب و کار به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدری با بیان اینکه در طول گذشت سال‌ها نواقصی در سقف و جدار بالای این پاساژ ایجاد و بارندگی‌ها باعث بروز خرابی‌های متعدد شده بود، گفت: قسمت‌هایی از سقف تعویض و قسمت‌های خراب آن تعمیر شد.

وی در ادامه به رنگ‌آمیزی قسمت‌های زنگ‌زده و آسیب‌دیده و نصب ایزوگام رطوبتی در سقف و نقاط مهم اشاره کرد و گفت: با تعویض لوله‌های شکسته و معیوب آب‌رو و ایجاد تغییرات گسترده در نورگیر فوقانی از خسارت‌های احتمالی در آینده جلوگیری شد.

کارشناس ناظر این پروژه با اشاره به اینکه هنوز اقداماتی برای تکمیل این پروژه وجود دارد اظهار داشت: نمای ورودی پاساژ نیز در حال تعمیر است که به زودی به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه تاکنون مبلغ ۳ میلیارد ریال از منابع شهرداری منطقه چهار برای این پروژه هزینه شده است، گفت: این اقدامات خطرات احتمالی را کاهش داده و امید است با این بضاعت مالی از سوی شهرداری منطقه چهار، منجر به رضایت کسبه و رونق‌بخشی بیشتر به این پاساژ شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری منطقه 4 ایمن سازی بهبود فضای کسب و کار قسمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است

مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه مساحت پروژه باغ مشاهیر ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت، گفت: قرار است با این پروژه، ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم این دوره مدیریت شهری آغاز شد و امید است شاهد یکی‌از اماکن‌تفریحی شهر باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با همت سازمان عمران شهرداری منطقه ۵ با قوت آغاز شده و امید است با قوت پروژه را پیش ببرد.

حسین کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری نیز عنوان کرد: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت و عملیات آغاز شد و قرار است ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

وی اظهار کرد: امید است در مدت زمانی کوتاه پروژه را به ثمر برسانیم.

کد خبر 750122

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است