Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار خودکشی در میان نظامیان آمریکایی هموار بالا بوده و امسال با توجه شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اجتماعی افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  وب سایت «شیکاگو تریبون» با اشاره به خودکشی گروهبان «جیسون لو» چترباز 27 ساله نیروی هوایی آمریکا پنج روز پس از فارغ التحصیلی، نوشت: «لو دهمین مورد خودکشی بود که تا اینجای سال در لشگر 82 هوابرد رخ می‌دهد، این آمار در سال گذشته چهار نفر بود و در سال 2018 شش چتر باز جان خود را گرفته  و چهار نفر نیز در سال 2017 دست به خودکشی زده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بر اساس این گزارش، در حالی که دلایل خودکشی ناشناخته مانده است اما سرلشکر «کریستوفر دوناهو» فرمانده لشگر 82 هوابرد نیروی هوایی آمریکا باور دارد، قرنطینه و سایر فشارهای روانی ناشی از شیوع ویروس کرونا یکی از مهمترین عوامل افزایش خودکشی است.

«نیروی واکنش سریع» لشگر 82 هوابرد در پی افزایش تنش‌ها با ایران برای اولین بار در طول سه دهه گذشته فعال شده و در عرض چند ساعت هزاران چتر باز در اوایل سال از خانواده خود جدا و عازم خاورمیانه شدند.

آخرین آمار جهانی کرونا/ آمریکا با 7.3 میلیون مبتلا و 209 هزار کشته در صدر +جدول تغییراتنظرسنجی نشان داد: اختلاف نظر رای دهندگان آمریکایی درباره پیروز نخستین مناظره انتخاباتیمالیات پرداختی ترامپ به کشورهای خارجی بیشتر از آمریکا بوده استانتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ بیش از یک میلیون نفر غیابی رأی دادند


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کتاب در فروردین؛ رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ عنوان جدید
  • رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ کتاب جدید در فروردین ۱۴۰۳