Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ارکانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت،گفت: بنده با رزم حسینی رفاقتی ندارم اما باید بگویم که وی عملکرد بسیار خوبی در استانداری خراسان رضوی داشته و روحیه وی جهادی است.

وی با بیان اینکه رزم حسینی منتقد سیاست های غلط اقتصادی دولت است،افزود: رزم حسینی وزیر و مدیر دولتی نیست، بلکه وزیر و مدیر حاکمیتی است و وی عملکرد خوبی در استانداری خراسان رضوی و کرمان از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا دوتابعیتی بودن رزم حسینی تأیید نشده و هیئت تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی هم این موضوع را تأیید نکرده اند و نباید به رزم حسینی تهمت دوتابعیتی بزنیم.

ارکانی بیان کرد: برخی از نمایندگان می گویند چون رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد حاضر نشده است، نباید به رزم حسینی رأی بدهیم، در حالی‌که بنده معتقدم در شرایط کنونی بازار ما باید به وزیر پیشنهادی صمت رأی دهیم و کمک کنیم بخش صنعت، معدن و تجارت ساماندهی شده و از رهاشدگی خلاص شود.

کد خبر 5035823 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزرای پیشنهادی وزیر صمت رای اعتماد صحن مجلس مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف صحن مجلس حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف سعید خطیب زاده برجام حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی