Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:41:44 GMT

وقوع ۲۵۰ زمین لرزه در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۰۸۶۱

وقوع ۲۵۰ زمین لرزه در کرمانشاه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرهاد فروزی مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه با اشاره به وقوع ۲۵۰ زلزله در سطح استان کرمانشاه در شش ماهه اول امسال، گفت : بزرگترین این لرزه‌ها ۱۷ تیر ماه و ساعت ۱۳ و ۲۲ دقیقه با بزرگی ۴.۴ ریشتر در حوالی سرپل ذهاب رخ داد.

او گفت : از این تعداد لرزه، ۹۴ مورد در فصل بهار و ۵۶ مورد در فصل تابستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه بیشترین تعداد لرزه‌های ثبت شده در این مدت را به ترتیب مربوط به تازه آباد، قصرشیرین و سومار دانست.

فروزی با اشاره به کاهش تعداد زلزله‌های استان نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: در شش ماهه اول پارسال ۷۳۲ لرزه در گستره استان داشتیم که بزرگترین آن با بزرگی ۵.۱ ریشتر در تاریخ ۱۲ فروردین و ساعت ۱۴ و ۳۷ دقیقه در حوالی سومار رخ داد. به علاوه زلزله دیگری با همین بزرگی ۲۱ اردیبهشت ماه و در ساعت ۱۴ و ۵۸ دقیقه حوالی ازگله را لرزاند.

او با اشاره به فعالیت ۲۰ ایستگاه لرزه نگاری کوتاه دوره باندپهن تحت پوشش شبکه لرزه نگاری کرمانشاه، افزود: شبکه لرزه نگاری کرمانشاه به عنوان مرکز منطقه غرب تمام رخداد‌های لرزه‌ای استان‌های کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام و کردستان را به صورت شبانه روز ثبت و پردازش می‌کند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه زلزله زدگان کرمانشاه زمین لرزه طول جغرافیایی شبکه لرزه نگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان

ایسنا/کرمان ساعت ۷:۵۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه زلزله ۴.۷ ریشتری شهر بلوک فاریاب استان کرمان را لرزاند.

به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین و فاصله هفت کیلومتری بلوک، ۲۹ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داده است.

گزارش تکمیلی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حقایق پنهان درباره ماه
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا