Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر در گلستان در انتهای پیک دوم کرونا قرار داریم، گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی مردم و اصناف، شاهد پیک سوم در استان نباشیم.

عبدالرضا فاضل امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان با حضور وزیر بهداشت، اظهار کرد: گلستان یکی از استان های کشور بود که ویروس کرونا خیلی زود در آن شیوع پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد بیماران بستری در تاریخ ۱۴ و ۱۵ اسفندماه به ۱۳۰۰ نفر و تعداد بستری روزانه به ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر رسیده بود. 

وی افزود: در گلستان دو پیک را پشت سر گذاشتیم که پیک اول هفته دوم تا سوم اسفند و پیک دوم اواسط تیرماه بوده است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: بیشترین تعداد فوتی استان در روز ۲۲ اسفندماه با تعداد ۳۲ نفر بوده است. طی دو سه هفته اخیر متوسط فوتی روزانه بر اثر کرونا ۲ نفر است.

فاضل با اشاره به اینکه در حال حاضر کمتر از ۲۰۰ بیمار بستری در بیمارستان های استان داریم، تصریح کرد: هم اکنون ۶ شهرستان در وضعیت سفید و ۸ شهرستان نیز در وضعیت زرد کرونا هستند.

وی با اشاره به فوت ۹۹۴ نفر بر اثر کرونا در استان، گفت: ۸ درصد از مجموع بیماران بستری در استان طی این مدت جان خود را از دست دادند. ۱۱ هزار و ۷۳۱ نفر نیز بهبود یافتند و از بیمارستان مرخص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد مرگ و میرهای ناشی از کرونا در استان در سنین بالای ۶۰ سال بوده است. در سنین کمتر از ۱۵ سال، ۱۰ مورد فوتی داشتیم که غالبا هم بیماری زمینه ای داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گلستان علوم پزشکی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6088939

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال