Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حق شناس روز سه شنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: با وجود مشاهده اولین نشانه های کرونا در گلستان در اوایل اسفند پارسال، همراهی روحانیت شیعه و سنی ، تعطیلی ۱۰ روزه بازار به پیشنهاد اصناف و عمل به مصوبات ستاد استانی کرونا توسط مردم موجب شد از شدت شیوع کرونا در گلستان کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گلستان میزبان اقوام گوناگون با سبک زندگی متفاوتی است که اگر پروتکل های تعیین شده ستاد ملی و استانی کرونا توسط آن ها رعایت نمی شد، امکان افزایش تعداد حان باختگان و بروز فاجعه وجود داشت.

استاندار گلستان گفت: در حال حاضر شیب ابتلا به کرونا در استان کاهشی است که امیداریم با تداوم همراهی مردم از تعداد جان باختگان ناشی از این بیماری کاسته شود.

وی همچنین با اشاره به مطالبات ۲ هزار میلیارد ریالی بخش بهداشت و درمان گلستان، خواستار کم شدن این مطالبه ها در راستای بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم استان شد.

حق شناس گفت: گلستان در برخورداری از تجهیزات درمانی و بیمارستانی، عقب ماندگی زیادی دارد که در سال های اخیر و با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید از حجم این کمبودها کاسته شده اما هنوز تا رسیدن به استاندارد مطلوب فاصله دارد. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم در این جلسه گفت: در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان کمتر از ۲۰۰ نفر و جان باختگان ۲ نفر است که این تعداد در ایام پیک اول بیماری به هزار و ۳۰۰ بیمار و ۳۲ جان باخته رسیده بود.

عبدالرضا فاضل اظهار داشت: هم اکنون ۸ شهر گلستان در وضعیت زرد، ۶ شهرستان در وضعیت سفید و یک شهرستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند که امیدواریم با کمک مردم بر تعداد شهرهای سفید شیوع کرونا افزوده شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بامداد امروز سه شنبه برای بررسی آخرین اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با کرونا، سرکشی از چند طرح، افتتاح ساختمان دندانپزشکی شهرک شهریار گرگان و شرکت در جلسه شورای اداری گلستان وارد گرگان شد.

برچسب‌ها گلستان سعید نمکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلستان سعید نمکی بهداشت و سلامت گلستان سعید نمکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه

اداره کل هواشناسی گلستان اعلام کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود که تا پایان هفته این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تداوم خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه