Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد تنظیم بازار کشور سقف قیمت تخم‌مرغ بسته‌بندی را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت هر بسته ۳۰ عددی شناسنامه‌دار ۳۱ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمد رضا کلامی» گفت: قیمت هر شانه تخم مرغ در جلسه قبلی ستاد تنظیم بازار درب مرغداری ۱۲ هزار تومان و برای مصرف کننده ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان به تصویب رسیده بود که برخی برندها متناسب با کشش بازار و هزینه های تمام شده، قیمت متفاوتی را روی بسته بندی خود درج می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز مقرر شد تا تخم مرغ ۳۰ عددی بسته بندی شناسنامه دار دارای زنجیره سرد حداکثر ۳۱ هزار تومان، ۲۰ عددی ۲۲ هزار تومان، ۱۵ عددی ۱۸ هزار تومان، ۹ عددی ۱۱ هزار تومان و ۶ عددی هفت هزار تومان عرضه شود که این سقف قیمت است و برندها زیر این عدد باید رقابت کنند.

در این جلسه همچنین اعلام شد که هزینه خرده فروشی برای واحدهای فروشگاه های زنجیره ای حداکثر برای ۳۰ عددی، ۲ هزار تومان و ذیل همین قیمت تعیینی خواهد بود، برای تخم مرغ ۲۰ عددی سهم فروشگاه های زنجیره ای ۱۵۰۰ تومان، برای ۱۵ عددی هزار تومان، برای ۹ عددی ۶۰۰ تومان و برای ۶ عددی نیز ۴۰۰ تومان است.

از ابتدای مهرماه، صادرات تخم مرغ از گمرکات کشور بدون عوارض امکان پذیر نیست و سقف صادرات ۵ هزار تن در ماه تعیین شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0038qj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تخم مرغ هزار تومان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه الهلال روز جمعه در سی امین هفته رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان موفق شد تیم التعاون را با سه گل شکست دهد، ضمن ثبت یک رکورد بی سابقه در لیگ داخلی، توانست درخشش خود را ادامه دهد.

الزعیم با این پیروزی امتیاز خود را به عدد 83 رساند و جایش را در صدر جدول رده بندی لیگ حرفه‌ای مستحکم‌تر کرد، در حالی که النصر با 12 امتیاز کمتر، در تعقیب آبی پوشان است.

به گزارش شبکه آمار فوتبال اپتا، این اولین بار است که الهلال در یک فصل لیگ حرفه‌ای، 10 بازی متوالی خارج از خانه را برده است.

این منبع توضیح داد: پس از الشباب که بین سال‌های 2011 تا 2012 به سیزده پیروزی خارج از خانه دست یافته است، الهلال بالاترین میزان پیروزی خارج از خانه را در یک فصل از رقابت های لیگ حرفه ای از آن خود کرده است.

الهلال اکنون تنها چهار امتیاز تا قطعی کردن عنوان قهرمانی در لیگ عربستان فاصله دارد، زیرا بهترین میانگین امتیازی که النصر رده دومی می‌تواند به آن برسد، 86 امتیاز است.

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟
  • چهره زن نئاندرتال ۷۵هزار ساله رونمایی شد (+عکس)
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای