Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور علی زارعی؛ نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین مشکل در حوزه انتخابی ما مربوط به کشاورزی است افزود: ظرفیت مازندران در حوزه کشاورزی بالاست ولی متاسفانه نتوانستیم پایه‌های مناسب را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: حدودا ۱۱ درصد گوشت سفید و ۴۵ درصد برنج کشور توسط شهرستان ما تولید می‌شود ولی متاسفانه کشاورزان با تامین نهاده های دامی مواجه هستند در خصوص آبزی‌ پروری و تامین خوراک آبزیان نیز دچار مشکل جدی هستیم، بنابراین باید در تعیین قیمت های محصولات کشاورزی و همچنین نهادهای دامی کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی گفت: چنانچه به کشاورز این اطمینان را ندهیم که محصولش را با قیمت مناسب خریداری می‌کنیم، قطعاً این کار سبب دلسردی کشاورز شده و حتی ممکن است کشت انجام ندهد زیرا توجیه اقتصادی ندارد که در چنین شرایطی محصول کشت کند، پس رسیدگی به اقتصاد باید اولویت اول مجلس باشد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی

رحمانی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی گفت: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند، افزود: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.

رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.

ره انجام معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت: برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد