Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید «عبدالمهدی موسوی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: اسناد مالکیت کسانی که در حال حاضر در این منطقه ساکن هستند، آزاد شده و هیچ مانعی برای ساخت و ساز، دریافت تسهیلات و نقل و انتقال در این خصوص وجود ندارد.

وی بیان کرد: ۷۰ نفر نیز از حدود سه و نیم هکتار پلاک ۸۴ ساوه دارای سند هستند که تا کنون اجازه ساخت و ساز به این افراد داده نمی‌شد، اما با پیگیری‌های انجام شده از سوی این نهاد و استانداری استان این افراد نیز می‌توانند نسبت به ساخت و ساز و یا نقل و انتقال ملک خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام موسوی اظهار داشت: این اقدام دادگستری کل استان مرکزی با هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم انجام شده اما مسئولانی که در خصوص این پرونده مرتکب خطا شده یا به دنبال منافع شخصی خود بوده‌اند باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه مردم نباید تاوان اشتباهات مسئولان را بپردازند، اضافه کرد: دستگاه قضایی به دنبال احقاق حقوق مردم است و افرادی که در این خصوص به اموال بیت‌المال دست‌اندازی داشته باشند برابر قانون مجازات می‌شوند.

مشکل ساکنان و مالکین پلاک ۸۴ ساوه هفته گذشته در نشستی با حضور استاندار و نماینده تام‌الاختیار رئیس کل دادگستری استان و مسئولان محلی مورد بررسی قرار گرفت.

زمین های موسوم به پلاک ۸۴ ساوه در شهرک علوی واقع در شمال شهر قرار دارد که بروز پاره‌ای مشکلات حقوقی مایه نگرانی مالکان این اراضی شده است.

برچسب‌ها ساوه دادگستری استان مرکزی تغییر کاربری اراضی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه دادگستری استان مرکزی تغییر کاربری اراضی ساوه دادگستری استان مرکزی تغییر کاربری اراضی اخبار کنکور پلاک ۸۴ ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رییس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف کشاورزی، منابع طبیعی، گیاهان دارویی، مرتع داری و بیابان، زراعت و باغبانی، فنی و مهندسی، گیاه پزشکی، آفات و بیماری‌های گیاهان، اقتصادی و اجتماعی است.
گودرزی افزود: افزایش بهره وری و راندمان در نهاده‌های بخش کشاورزی، افزایش نفوذ دانش در بخش کشاورزی و انتقال این دستاورد‌ها به بهره برداران را از اهداف و مولفه‌های اصلی این مرکز دانست که از طریق دستورالعمل و مقاله‌های تروریجی و روز مزرعه انتقال می‌یابد.
او حضور محققان در مزرعه و حضور در مراکز خدمات کشاورزی و آموزش بهره برداران را از برنامه‌های مرکز تحقیقات کشاورزی عنوان کرد و گفت: سال گذشته ۳۰ هزار نفر روز آموزش‌های مهارتی بخش کشاورزی را فرا گرفتند و در این راستا رتبه سوم کشور را کسب کردیم.
مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان با پنج ایستگاه تحقیقاتی، ۹ آزمایشگاه تخصصی، دو پردیس تحقیقاتی و کشاورزی، هفت مجموعه بزرگ شامل (انار، لوبیا، گل محمدی، گیاهان دارویی، آویشن، صنوبر و پسته) و ۳۴ پژوهشگر بستر لازم را برای انجام طرح‌های تحقیقاتی فراهم کرده است.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا