Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباسعلی نظرجانی دادستان چناران گفت: ۵ نفر از نیرو‌های شرکت گاز شهرستان چناران به جرم دریافت مبالغی نامشروع و گزارش‌های خلاف واقع دستگیر و بازداشت شده‌اند.

او با اشاره به اینکه دستگیرشدگان از نیرو‌های مختلف از جمله کنتورخان، نیروی پیمانکاری، قراردادی گازبان و انباردار مرتبط با شرکت گاز بوده‌اند، افزود: این افراد متخلف گزارش خلاف واقع به مدیریت اداره خود از کنتور‌های تخریب شده را اعلام کرده‌اند که باید علیه این افراد اعلام جرم شود و آن‌ها به دستگاه قضایی معرفی شوند، آن‌ها در قبال دریافت مبالغی از شهروند متخلف با تنظیم گزارش خلاف واقع به طور رایگان اقدام به نصب کنتور می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید دست رد به رشوه میلیونی
دادستان چناران ادامه داد: این افراد ضمن جمع‌آوری اموال نامشروع به بیت‌المال هم ضربه می‌زدند که دستگاه قضا براساس حقوق عامه که این روز‌ها جزء مطالبات جدی مردم از دستگاه قضا بوده، این بازداشت‌ها صورت گرفته است.

همچنین در روز‌های گذشته در پی تخلفات مالی در شهرداری چناران، دو تن از مسئولین شهرداری به اتهام سوء استفاده‌های مالی، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی و مشارکت در اختلاس از وجوه دولتی با صدور قرار تامین وثیقه بازداشت شدند.

انتهای پیام//ف.ح   منبع؛ تسنیم


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروند متخلف اموال بیت المال شهرداری چناران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۲ جوان فلسطینی در جریان درگیری‌های مسلحانه با عناصر صهیونیست در اطراف ایست بازرسی سالم واقع در نزدیکی جنین در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که گردان‌های الاقصی مستقر در طولکرم با نظامیان صهیونیست که به این شهر یورش برده بودند درگیر شدند.

در این درگیری که به صورت مشخص در محور میدان السلام طولکرم رخ داد نیروهای فلسطینی موفق شدند عناصر متجاوز را گلوله باران کنند.

نیروهای مقاومت با عناصر اشغالگر در منطقه یعبد واقع در جنوب غرب جنین نیز درگیر شده و به سمت آنها تیراندازی کردند.

در همین راستا گردان‌های قدس شاخه جنین اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی موفق شدند منطقه اشغالی شاکید را با شلیک گسترده گلوله هدف قرار دهند.

کد خبر 6089498

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی