Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، در این ساختمان تمامی خدمات مربوط به دندانپزشکی در ۲ سطح عمومی و تخصصی توسط هیات علمی و متخصصان دانشکده انجام می‌شود. جراحی لثه، ایمپلنت، کشیدن دندان،جراحی حفره دهان، ترمیمی، درمان ریشه دندان(عصب‌کشی)، انواع پروتزهای دندانی ثابت و متحرک، رادیولوژی دهان، تشخیص بیماری‌های دهان و دندان و انجام درمان‌های مربوط به دندانپزشکی کودکان در این دانشکده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در فضایی حدود ۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع در شهرک شهریار گرگان قرار دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بامداد امروز سه‌شنبه برای بررسی آخرین اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با کرونا، سرکشی از چند طرح، افتتاح ساختمان دندانپزشکی شهرک شهریار گرگان و شرکت در جلسه شورای اداری گلستان وارد گرگان شد.

کد خبر 553155 برچسب‌ها دندان و دندانپزشکی استان گلستان وزارت بهداشت و درمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دندان و دندانپزشکی استان گلستان وزارت بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • باکتری‌های درون دهان از تعداد کل انسان‌های زمین بیشتر است!
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت