Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل نجار صبح سه شنبه در مراسم مانور آتش‌نشانان استان تهران که با حضور استاندار تهران و مسئولین دیگر برگزار شد اظهار داشت: سالیانه ۱۷۰ هزار حریق در کشور رخ می‌دهد که زحمت اطفا آن بر دوش آتش نشان‌های گرانقدر است.

وی با اشاره به اینکه آتش نشان‌ها از لحاظ امکانات و تجهیزات فراهم شده، توانایی جسمی و علم و آگاهی که دارند جایگاه ویژه ای کسب کرده‌اند گفت: به همه کسانی که برای این جایگاه تلاش کرده‌اند باید دستمریزاد گفت و هم اکنون در استان تهران زمان رسیدن به حریق بسیار کوتاه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بیان داشت: در حادثه پلاسکو شهادت ۱۶ آتش نشان فداکار جان بر کف برای این بود که مردم را از صحنه حریق دور کنند و رسانه‌ها باید به این بپردازند که آیا مردم به مسائل ایمنی توجه دارند و یا فقط منتظر هستند حادثه پیش آید و آتش نشانان با کمترین خسارت حریق را اطفا کنند، آیا در منازل کپسول آتش نشانی وجود دارد و آیا در صورت حریق این آموزش برای اطفا حریق وجود دارد یا خیر و باید این فرهنگ سازی انجام شود و هر عضو یک آتش نشان باشد تا حریق ایجاد نشود و رسانه‌ها این رسالت را دنبال کنند که هر خانواده‌ای یک آتش نشان باشند و امکانات را فراهم و آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 5035863

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران اسماعیل نجار اطفای حریق چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جزئیات حریق یک هتل در تهران
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام