Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@23:21:47 GMT

قیمت دستگاه تصفیه آب چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۱۷۷۷

قیمت دستگاه تصفیه آب چقدر است؟

دستگاه تصفیه آب این روزها با توجه به آلودگی های بوجود آمده در آب های زیر زمینی ضرورت و الزام بیشتری نسبت به گذشته پیدا نموده است . در عصر مدرن استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی برای حفظ سلامت بدن انسان بسیار امری لازم الاجراست و این تنها یک علت کلیدی دارد . آب مایع حیات است و دو سوم بدن انسان را آب آشامیدنی فرا گرفته و روزانه به میزان زیادی نیاز به آشامیدن آب سالم داریم تا بدن انسان هیدراته نگه داشته شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود میبایست از آب آشامیدنی پاکیزه و عاری از هر گونه آلودگی استفاده نمود تا بیماری های ناشی از آب آشامیدنی که بسیاری از آنها سرطانهای جبران ناپذیر و مشکلات گوارشی هستند را مهار نماییم .

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

وقتی در مراکز فروش و فروشگاه های اینترنتی آب تصفیه کن خانگی به تحقیق و بررسی انواع برندهای معتبر تصفیه آب میپردازیم بدون شک به این نتیجه خواهیم رسید که دستگاه تصفیه آب مینروا تایوانی Minerva ، پرفروش ترین و کامل ترین مدلهای تصفیه کننده عرضه شده در بازار ایران میباشد که در واقع یک دستگاه قدرتمند و با کیفیت درجه یک نیز هست . دستگاه آب شیرین کن خانگی مینروا Minerva طبق تاییدیه استاندارد جهانی بهداشت NSF و تاییدیه استاندارد سازمان غذا و دارو آمریکا FDA و WATER QUALITY آب آشامیدنی را کاملا تصفیه نموده و سختی آب را کاهش میدهد .

بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا سیستم اسمز معکوس آر او Reverse Osmosis System میباشد که تصفیه آب مینروا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از روش اسمز معکوس برای تصفیه ی کامل آب آشامیدنی بهره میگیرد . از انواع مدل های مینروا میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا Minerva RO8_O2PLUS دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی کننده مینروا Minerva RO7_ALKALINE دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا Minerva RO6_50G دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا Minerva RO8_UV

در میان مدلهای فوق پرفروش ترین مدل مینروا ، هشت مرحله ای اکسیژن ساز آن است که به بررسی عملکرد آن میپردازیم .

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوان از 2 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان متغییر بوده که در جشنواره های فروش سایت تصفیه آسا ، نمایندگی رسمی و معتبر محصولات مینروا تایوانی میتوانید انواع دستگاه ها را با تخفیفات ویژه و با شرایط اقساطی بسیار مناسب خریداری نمایید . برای اطلاعات بیشتر قیمت تصفیه آب خانگی و مشاوره رایگان با کارشناسان تصفیه آسا 02177167717 تماس حاصل فرمایید .

طبعا انواع آب تصفیه کن تایوانی نسبت به مدل های مونتاژ ایران و قطعات چینی کیفیت بالاتر و قیمت بالاتری نیز دارند با این حال خدمات پس از فروش محصولات تایوانی تصفیه آب ، گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات ، دارا بودن نماد اصالت جهت تشخیص دستگاه اصلی از تقلبی ، نصب و ارسال رایگان ، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب و دیگر خدمات ارزنده شرکت تصفیه آسا میتواند از مزایای خرید محصولات مینروا محسوب گردند .

طرز کار دستگاه تصفیه آب خانگی چگونه است ؟

این سوال که دستگاه های مینروا چگونه آب آشامیدنی را به خوبی و کامل ترین روش ممکن تصفیه مینماید برای بسیاری از مشتریان پیش آمده که به بررسی عملکرد دستگاه مینروا پرداخته ایم . همانطور که اشاره کردیم انواع آب تصفیه کن مینروا از سیستم اسمز معکوس بهره مند میباشد که فیلترهای سه گانه مراحل اول دوم و سوم ابتدا تمام املاح درشت از آب آشامیدنی که بزرگتر از 5 میکرون هستند را از آب آشامیدنی لوله کشی شهری حذف و تصفیه مینماید . همچنین کلر و مواد جانبی کلر از آب آشامیدنی همچون کلرامین حذف میگردد .

فیلتر مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس مینروا یک فیلتر آمریکایی با مارک FILMTEC DOW است که از 13 لایه ریزبافت بهره میگیرد . این فیلتر قلب اصلی دستگاه محسوب میشود و توانایی حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا 0,0001 میکرون را دارد و این املاح مضر را به فاضلاب هدایت مینماید . فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی بو ، طعم و رنگ آب آشامیدنی را بهبود میبخشد و شیرین مینماید .

فیلتر مرحله ششم مینروا ، مینرال معدنی ساز است که املاح مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند را به آب آشامیدنی اضافه مینماید . فیلتر مرحله هفتم قلیایی کننده آب آشامیدنی با افزایش سطح PH آب به خواص مثبت آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی می افزاید . فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز آنتی باکتریال مینروا ، علاوه بر افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی توانایی حذف باکتری های مضر موجود در آب آشامیدنی را نیز داراست و کیفیت آب آشامیدنی را بسیار افزایش خواهد داد .

در مرحله چهارم سختی آب آشامیدنی به میزان استاندارد جهانی تا زیر 100 کاهش میابد و کارشناسان فنی تصفیه آسا با تی دی اس متر سختی سنج آب آشامیدنی سختی آب قبل از تصفیه و سختی آب آشامیدنی تصفیه شده خروجی دستگاه مینروا را برای شما عزیزان تست و به شما تحویل خواهند داد تا خیالتان از عملکرد درست دستگاه راحت باشد .

ضمن این که دستگاه های مینروا زیر سینکی بوده و دارای پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار است که باعث میگردد در صورت قطع برق یا آب لوله کشی شهری ، به میزانی که آب در مخزن ذخیره شده بدون افت فشار از آب تصفیه شده بهره مند گردید .

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل از تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا ، بزرگترین عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران محسوب میگردد که با ارائه خدمات تخصصی در این زمینه بهترین گزینه ها را در اختیار مشتریان قرار میدهد . تعمیرات انواع دستگاه تصفیه کننده آب خانگی ، تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی ، نصب و ارسال رایگان ، امکان خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی و دیگر خدمات تصفیه آسا این شرکت را از دیگر فروشندگان متمایز مینماید .

شما عزیزان میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان تصفیه آسا 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید و برای مشاهده انواع محصولات این شرکت به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید .

لینک کوتاه: asriran.com/0038qs

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قیمت دستگاه تصفیه آب دستگاه تصفیه آب خانگی آب آشامیدنی آب آشامیدنی انواع دستگاه فیلتر مرحله مینروا Minerva اسمز معکوس تصفیه آسا مرحله ای تصفیه کن آب تصفیه سختی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران

آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: این تصور در عموم مردم ایجاد شده که مدیریت بحران بانک ماشین آلات و تجهیزات و دارای منبع اعتباری گسترده است، اما در اصل بودجه در داخل اعتبارات دستگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود و همه دستگاه‌ها باید طبق وظایف ذاتی خودشان عمل کنند. 

او افزود: طی ۱۰ سال گذشته هیچ اعتباری در زمینه پیشگیری و آمادگی ستاد‌های مدیریت بحران به ما اختصاص داده نشده است و در اولویت بندی اعتبارات نقص داریم، زیرا اعتقاد ما این است که باید اعتبار پیشگیری بیشتر از اعتبار بازسازی باشد. 

آخوندی بیان کرد: به طور مثال برای بهسازی ماشین آلات سنگین عمرانی در مرحله اول ۷۰۰ میلیارد تومان و در مرحله دوم هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا آنها را به روز کنیم. 

بیشتر بخوانید

 سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: نیروی انسانی و نیروی تخصصی آموزش دیده در بحث اجرای حوزه مدیریت بحران کم داریم و اجازه جذب نیرو در برخی از موارد را هم نداریم؛ به طور مثال در استان کمبود نیروی آتش نشانی داریم و با بازنشسته شدن نیرو‌ها به صورت جدی با مشکل کمبود نیرو مواجه خواهیم شد. 

او عنوان کرد: مورد دیگری که از آن گلایه‌مندیم این است که توجه به هشدار‌ها و جدی گرفتن آنها هنوز فرهنگ سازی نشده و این یک مشکل هم میان مردم و هم برخی مسئولینی است که می‌بایست در حوزه اجرایی و عملیاتی کاری انجام دهند. 

آخوندی به سیلاب اخیر در استان اشاره و تصریح کرد: بعد از سیل، تیم‌های ارزیاب از دستگاه‌های مختلف به مناطق هدف رفته و در قالب فرم‌هایی برآورد خسارت انجام می‌دهند که این برآورد‌ها در پله نهایی به استانداری رسیده و جمع‌بندی می‌شود؛ در مرحله بعدی از هیئت دولت پیگیری و متناسب با بودجه بخشی از آن به استان اختصاص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی که باید بدانید