Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-فرمانده نیروی انتظامی به زائران توصیه توصیه کرد به سمت مرزها نروند زیرا با ممانعت همکاران نیروی انتظامی مواجه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه رونمایی از چند کتاب با موضوع دفاع مقدس در خصوص حضور مردم در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) گفت: هر ساله این مراسم با حضور پرشور مردم برگزار می شد، این در حالیست که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مرزها بسته هستند و هیچ گونه ترددی در آنها صورت نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا، این توفیق نصیب ما شود تا در سال های آینده خدمتگزار زائران ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: توصیه ما این است که زائران محترم به سمت مرزها نیایند زیرا با ممانعت همکاران ما در نیروی انتظامی مواجه می شوند؛ البته بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری، امام خامنه ای عزیز مدظله العالی و اعلام رسمی برگزار نشدن مراسم راهپیمایی اربعین حسینی بحمدالله مردم همکاری خوبی داشتند و هیچ گونه ترددی در مرزها صورت نگرفته است.

وی به  درگیری اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان اشاره و خاطر نشان کرد: این مسئله مربوط به حوزه دیپلماسی کشور است البته ما موافق صلح هستیم و امیدواریم با حل اختلافات شاهد این گونه اتفاقات نباشیم؛ اکنون حراست از مرزهای ما با قوت انجام می شود و این درگیری ها نیز هر چه زودتر خاتمه می یابد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی گفت: سردار شهید سید محمد حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که عصر امروز (پنجشنبه) در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهید حجازی یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه بود و نقش مهمی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کرد.

وی افزود: شهید حجازی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنگر‌های مختلفی خدمت و در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و در سازماندهی، ساماندهی و جذب نیرو‌ها و هر پست‌ها و مسئولیت‌هایی که داشت از آن‌ها سرافراز بیرون آمد.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه شهید حجازی در جبهه مقاومت نقش موثری داشت، تأکید کرد: سردار حجازی دارای ایده بود و تفکری ساختارمند داشت و در هر مسئولیتی به زیر ساخت‌ها نیز توجه و ساختار‌ها را عمق‌بخشی می‌کرد. این شهید عزیز در کادرسازی بسیار توانمند بود و در رشد و تربیت مدیران و فرماندهان نقش موثری داشت.

وی با بیان اینکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می‌کرد، ادامه داد: سردار حجازی در مسئولیت‌های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

سردار اشتری با بیان اینکه سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص بود، عنوان کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شد.

وی در پایان با بیان اینکه مدیون مجاهدت‌های شهدا هستیم، افزود: سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است