Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنانی که قراردادشان را با باشگاه استقلال تمدید کرده‌اند، در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌توانند به راحتی از این تیم جدا شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال که قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا، قراردادش را با استقلال تمدید کرده بود، در آستانه پیوستن به ام‌صلال قطر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که روی گل دوم پاختاکور ازبکستان به استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقصر بود، در تست‌های پزشکی ام‌صلال شرکت کرده و در صورت موفقیت قراردادش را این تیم قطری امضا خواهد کرد.

شاید جدایی بازیکنان با داشتن پیشنهاد خارجی عرف باشد، اما بازیکنی که قراردادش را در نقل و انتقالات تمدید کرده، عجیب است که به راحتی می‌تواند راهی تیم دیگری شود.

خبر می‌رسد که دو بازیکن دیگر استقلال نیز پیشنهاد خارجی دارند و خواستار جدایی شده‌اند. هر دو بازیکن نیز به تازگی قراردادشان را تمدید کرده‌اند. سایر بازیکنانی که قراردادشان را تمدید کرده‌اند، در بندهای قراردادشان آمده که اگر پیشنهاد خارجی داشته باشند، هر زمان می‌توانند جدا شوند.

به نظر می‌رسد بحث تمدید قراردادها از سوی بازیکنان یا باشگاه بیشتر شبیه شو بوده، چرا که بازیکنان به راحتی جدا می‌شوند و مشخص نیست از انتقال‌شان پولی نصیب باشگاه می‌شود یا نه.

علی کریمی، تنها بازیکنی بود که پس از پایان قراردادش اعلام کرد که قصد بازی در خارج از کشور را دارد و در حال حاضر نیز در ترکیه به سر می‌برد تا مذاکراتش را با تیم خواهان خود نهایی کند.

جزئیات مذاکره با استراماچونی، قلیان کشیدن و شب‌زنده‌داری بازیکنان استقلال از زبان سعادتمند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال روزبه چشمی استقلال پیشنهاد خارجی تمدید کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد