Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته جهت وزش باد غالباً جنوبی است.

وی اضافه کرد: در ساعاتی از روز به‌ویژه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه بر سرعت این جریانات افزوده شده و در پی آن سواحل استان و خلیج فارس نسبتاً مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی این مدت احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی توأم با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای و رگبار خفیف و پراکنده باران بر روی دریا و سواحل استان و برخی نقاط مرتفع شرقی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

وی نوع مخاطره را وزش باد نسبتاً شدید و گاهی وزش تندباد لحظه‌ای و افزایش ارتفاع موج دریا، احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی و رعد و برق و رگبار خفیف و پراکنده باران بر روی دریا عنوان کرد.

شکوهی‌پور زمان وقوع ناپایداری‌ها را سه‌شنبه تا جمعه عنوان کرد و افزود: منطقه اثر این رویداد سواحل و فراساحل استان است و اثر مخاطره نیز ارتفاع موج در حدود یک تا ۱.۵ متر و احتمال اختلال در ترددهای دریایی است.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود دریانوردان تمهیدات و آمادگی لازم را در مواجهه با تندبادهای لحظه‌ای و خطرات احتمالی داشته باشند.

کد خبر 5035936

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس بوشهر چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله لحظه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در پایان مسابقات هندبال پنج نفره بانوان کیش تیم‌های خلیج فارس، المپیک و موج‌های خروشان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات در سالن چند منظوره دهکده ورزشی المپیک برگزار شد.

دیگر خبرها

  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد