Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام زین العابدین دست داده در جمع خبرنگاران از راه اندازی مرکز تخصصی پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان در شهرستان جهرم خبر داد و اظهار داشت: در راستای تسهیل امر پاسخگویی به احکام شرعی بانوان، بخش ویژه پاسخگویی به سوالات شرعی بانوان توسط پاسخگوی خانم از حوزه علمیه «حضرت نرجس (س)» شهرستان جهرم راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دفتر با حضور کارشناسان علوم دینی از بانوان فارغ التحصیل حوزه علمیه و مجرب در امر احکام شرعی، راه اندازی شده و به صورت تلفنی و حضوری پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی بانوان را بر عهده دارد.

دست داده گفت: دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان زیر نظر دفتر امام جمعه شهرستان جهرم است و از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه فعالیت دارد.

رئیس دفتر امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه علاقمندان برای دریافت پاسخ سوالات خود می‌توانند در ساعات مشخص شده با شماره تلفن ۵۴۲۲۸۶۶۵ تماس گرفته و پاسخ پرسش‌های شرعی خود را دریافت کنند، بیان داشت: بانوان می‌توانند به صورت حضوری و با مراجعه به این دفتر نیز سوالات شرعی خود را مطرح کنند و آدرس دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان در خیابان معلم جنب داروخانه خادمی قرار دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر دفتر تخصصی پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان، یک دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی در دفتر امام جمعه جهرم و یک دفتر نیز در مدرسه علمیه «زمانیه» همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ پاسخگوی سوالات شرعی شهروندان است.

دست داده اظهار کرد: مردم می‌توانند به صورت تلفنی و یا مراجعه حضوری به این مراکز سوالات شرعی خود را مطرح کرده و پاسخ آن را از کارشناسان دینی حوزه علمیه‌های علمیه دریافت کنند.

کد خبر 5035445

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله سوالات شرعی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی