Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیروز حوالی ظهر برگزار شد و تیم پرسپولیس به پاختاکور ازبکستان خورد. پس از پایان مراسم قرعه‌کشی با افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس تماس گرفتیم که در این خصوص گپ و گفتی داشته باشیم.
نتیجه قرعه‌کشی خوب بود یا نه؟
پاختاکور تیم خوبی است، اما باید بگویم چندان فرقی نمی‌کرد به چه تیمی برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تیم‌هایی که به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌اند پرقدرت و قوی هستند.
اما شاید به الاهلی عربستان می‌خوردید بهتر بود. هرچند النصر عربستان هم تیم فوق العاده خطرناکی است.
مگر السد قطر تیم کوچکی است؟ یک تیم بزرگ که از امکانات زیادی هم برخوردار است. این تیم ستاره‌های بزرگی مثل کازورلا، بونجاح، عبدالکریم حسن، اکرم عفیف و... را دارد. واقعاً مدعی قهرمانی آسیا بود که ما توانستیم شکست دهیم. در مرحله حذفی هر تورنمنتی دیگر فرقی نمی‌کند به چه تیمی برخورد کنید و باید برنده شوید.
با ژاوی برخورد خاصی نداشتید؟
قبل از مسابقه مدیر تیم السد من را به عنوان بازیکن سابق این تیم به سرمربی السد معرفی کرد و او هم برخورد گرمی داشت. در طول مسابقه، اما لب خط خیلی حرف می‌زد و شلوغ می‌کرد. داور چهارم را کلافه کرده بود و البته وقتی دیدیم خیلی شلوغ می‌کند ما هم بیکار ننشستیم و...!
به نظر شما خطای احمد نوراللهی روی میگل مدافع راست نفوذی السد پنالتی نبود؟
نه اصلاً پنالتی نبود!
ولی ژاوی مصاحبه کرد و گفت اگر سیستم کمک‌داور ویدئویی بود باید به خاطر آن خطا یک پنالتی به سود السد اعلام می‌شد.
به هر حال ژاوی هم بازی را باخته و باید بهانه‌ای بیاورد. در آن صحنه به نظرم بازیکن السد می‌خواست یک پنالتی با زرنگی بگیرد. او پای خودش را به بازیکن ما زد که پنالتی بگیرد و داور کره‌ای هم آن صحنه را به خوبی دید.بیشتر بخوانید شاهرودی: پرسپولیس با این روند یک پای فینال است
برگردیم به قرعه‌کشی! پاختاکور همان تیمی است که در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست استقلال را حذف کند. حالا خیلی‌ها می‌پرسند قرار است پرسپولیس انتقام استقلال را از پاختاکور بگیرد؟
انتقام استقلال؟!
بله!
نه! پرسپولیس برای خودش و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند و می‌جنگد. فوتبال جای انتقام نیست و پاختاکور هم تیم منظم و خوبی است. بازی فیزیکی ارائه می‌دهد و البته ما هم قهرمان ایران هستیم. باید در این دیدار حساس خیلی چیز‌ها را ثابت کنیم.
پرسپولیس چند سال پیش با برانکو به فینال آسیا رسید. آیا این بار هم می‌توانید به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنید؟
ما تیم یکدست و خوبی داریم. کادر فنی و بازیکنان تا همین جا هم شاهکار کرده‌اند، اما می‌خواهند باز هم جلو بروند. این پرسپولیس با وجود آنکه از نعمت تماشاگر محروم است و در کشور قطر بازی می‌کند، اما یک هدف بزرگ در سر دارد و آن هم رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیاست. ان‌شا‌ءا... با دعای خیر مردم ایران و انرژی مثبت هواداران پرسپولیس بتوانیم بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و حتی به امید خدا قهرمانی را جشن بگیریم. این یک هدف بزرگ است که همه اعضای تیم با چنگ و دندان دنبال آن هستند.
راستی شما مصاحبه محرم نویدکیا را دیدید؟
فیلم مصاحبه اش را دیدم. محرم نویدکیا نشان داد یک فوتبالیست و مربی جوانمرد است. او واقعیت‌ها را می‌بیند و با تبریک به پرسپولیس و تعریف از تیم ما نشان داد مربی آینده‌دار و واقع‌بینی است. برای محرم نویدکیا در تیم سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم. منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا