Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:51:55 GMT

برگزاری سه شنبه های تکریم در باغ موزه دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۲۹۵۲

برگزاری سه شنبه های تکریم در باغ موزه دفاع مقدس

مراسم سه شنبه های تکریم همزمان با هفته دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد و در این مراسم از خانواده سردار حاج شعبان نصیری شهید شاخص استان البرز تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مراسم گرامیدشت سه شنبه های تکریم امروز با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، محمدرضا سوقندی مشاور وزیر در امور ایثارگران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر این گزارش، از خانواده سردار حاج شعبان نصیری، شهید شاخص استان البرز تقدیر شد. شهید نصیری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و پایه گذار سپاه در کرج و همچنین پایه گذار سپاه بدر است. این شهید بزرگوار مدافع حرم و همرزم سردار سلیمانی است. محل شهادت این شهید موصل عراق است.

 

گفتنی است، چهاردهمین هفته از سه شنبه های تکریم امروز هشتم مهر ماه با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد. این طرح از ابتدای دهه کرامت با محوریت مساجد برای تجلیل از شهدای محله ها تا پایان سال ادامه دارد.

 

در پایان این مراسم از سرود ایران قوی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که به همت بچه های مسجد ساخته شده بود، رونمایی شد.

 

همچنین، طرح ملی ایران قوی نیز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد رونمایی شد. این طرح از هفته دفاع مقدس آغاز و تا پایان دهه فجر ادامه دارد و در پایان از نفرات برتر کانون ها در رشته های مختلف فرهنگی هنری با موضوع دفاع مقدس تقدیر می شود.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس باغ موزه دفاع مقدس سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»