Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دبیر ستاد تنظیم بازار کشور سقف قیمت تخم‌مرغ بسته‌بندی را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت هر بسته ۳۰ عددی شناسنامه‌دار ۳۱ هزار تومان تعیین شد.
به گزارش خرداد به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمد رضا کلامی» گفت: قیمت هر شانه تخم مرغ در جلسه قبلی ستاد تنظیم بازار درب مرغداری ۱۲ هزار تومان و برای مصرف کننده ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان به تصویب رسیده بود که برخی برندها متناسب با کشش بازار و هزینه های تمام شده، قیمت متفاوتی را روی بسته بندی خود درج می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز مقرر شد تا تخم مرغ ۳۰ عددی بسته بندی شناسنامه دار دارای زنجیره سرد حداکثر ۳۱ هزار تومان، ۲۰ عددی ۲۲ هزار تومان، ۱۵ عددی ۱۸ هزار تومان، ۹ عددی ۱۱ هزار تومان و ۶ عددی هفت هزار تومان عرضه شود که این سقف قیمت است و برندها زیر این عدد باید رقابت کنند.
در این جلسه همچنین اعلام شد که هزینه خرده فروشی برای واحدهای فروشگاه های زنجیره ای حداکثر برای ۳۰ عددی، ۲ هزار تومان و ذیل همین قیمت تعیینی خواهد بود، برای تخم مرغ ۲۰ عددی سهم فروشگاه های زنجیره ای ۱۵۰۰ تومان، برای ۱۵ عددی هزار تومان، برای ۹ عددی ۶۰۰ تومان و برای ۶ عددی نیز ۴۰۰ تومان است.
از ابتدای مهرماه، صادرات تخم مرغ از گمرکات کشور بدون عوارض امکان پذیر نیست و سقف صادرات ۵ هزار تن در ماه تعیین شده است. برچسب ها: تخم‌ مرغ ، قیمت تخم‌مرغ

منبع: خرداد

کلیدواژه: تخم مرغ قیمت تخم مرغ هزار تومان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام محمد رضا بخشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود گفت: هر بسته به ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی از جمله برنج، روغن ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهره زن نئاندرتال ۷۵هزار ساله رونمایی شد (+عکس)
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن