Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس الهام زیادی از هادی نوروزی گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا برای سرمربی تیم پاختاکور  آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر بیماری کرونا را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب سالگرد وفات هادی نوروزی است که مجددا به خانواده او تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش شاد باشد. بازیکنان پرسپولیس الهام زیادی از او گرفتند و  بعد از وفاتش انگیزه زیادی به تیم داده است. امیدوارم روحش شاد باشد.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند

 به گزارش تابناک، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه ۵۰ با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد ۵۶ امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش برد‌های قبلی این تیم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • تمام بازیکنان به دیدار با پرسپولیس می رسند/ نیاز به استعلام نیست
  • پاداش به بازیکنان استقلال برای برد ذوب‌آهن
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • پرسپولیس قهرمان هم شود باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کرد
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم