Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی بلند «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده، در سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو برنده جایزه فیلم‌های کودک و نوجوان (سپنتا) شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره که به منظور نمایش بهترین فیلم‌های انیمیشن، مستند و سینمایی ایرانی، هر سال در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار ‌می‌شود، به بهترین فیلم در هر بخش جایزه سپنتا اهدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلم بلند سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۸ است.


این فیلم از دو بخش سی‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت شش جایزه شده است.


رویداد سینمایی سان‌فرانسیسکو، اولین جشنواره مستقل فیلم‌های ایرانی خارج از ایران است که در سال ۲۰۰۸ تاسیس و فیلم‌هایی که از سوی فیلم‌سازان ایرانی و یا در باره ایران ساخته شده‌اند، در آن به نمایش درمی‌آید.

 

در سال ۲۰۱۳ جایزه «سپنتا» با عنوان بهترین فیلم انیمیشن جشنواره «فیلم‌های ایرانی در سان‌فرانسیسکو» به پویانمایی «چرا این تلفن زنگ نمی‌زند؟» به کارگردانی هادی یقین‌لو از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفت.


سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو که قرار بود از ۲۹ تا ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ به صورت آنلاین در شهر سان‌فرانسیسکو ایالات متحده آمریکا برگزار شود، به مدت هفت روز تمدید شد.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: جایزه جشنواره فیلم های ایرانی اقیانوس پشت پنجره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان و نوجوانان فیلم های ایرانی سان فرانسیسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک