Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی در این حکم خطاب به علیرضا رئیسی نوشت: امروزه مسئله آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های مهم و اساسی همه مسئولان دلسوز نظام بوده که پیشگیری، کنترل و کاهش آنها نیازمند هم اندیشی و همفکری با کلیه اندیشمندان، مدیران اجرایی و فعالان اجتماعی است.

«با توجه به دیدگاه ها و منویات مقام معظم رهبری در خصوص نحوه پرداختن به آسیب های اجتماعی و تاکید سران سه قوه مبنی بر کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی توسط کلیه دستگاه های اجرایی و مسئول در قوای سه گانه، مصوبه شورای معاونین وزارت بهداشت در تاریخ پنجم فروردین سال ۹۸ و به استناد شیوه نامه ساختار و فرآیندهای ستادی و دانشگاهی دبیرخانه کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد ذیل طرح تقسیم کار ملی، جناب عالی با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

وزیر بهداشت در این حکم تاکید کرد: انتظار دارم با توجه به اهمیت موضوع و با بهره گیری از تجارب ارزنده خویش و تعامل سازنده با سایر حوزه های ستادی نسبت به مسئولیت پیگیری امور مرتبط، به عنوان نماینده این وزارت در شورای اجتماعی کشور، پیگیری اجرای تکالیف و وظایف محوله در طرح تقسیم کار ملی و همچنین کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی مصوب شورای اجتماعی کشور و ارائه گزارش، مدیریت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شرایط بحران از جمله بیماری کووید۱۹ و سایر حوادث و اتفاقات غیرمترقبه، به استناد مصوبات ستاد مدیریت بحران و ستاد ملی کرونا اهتمام داشته باشید.
 بکارگیری تمام ظرفیت های موجود وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان های وابسته و دانشگاه های علوم پزشکی در جهت پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی حوزه سلامت در سراسر کشور و مستندسازی، رصد و ارائه گزارش های دوره ای پیشرفت امور به وزیر بهداشت نیز از دیگر مواردی است که در این نامه مورد تاکید قرار گرفته است.

نمکی افزود: با توجه به اهمیت موضوع لازم است همه معاونان وزارت بهداشت، رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و سازمان های وابسته، نهایت همکاری و همراهی لازم را تا حصول نتیجه با ستاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی انجام دهند.

برچسب‌ها کودکان کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کودکان کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت کودکان کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی درمان و آموزش پزشکی آسیب های اجتماعی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن

سعید کریمی٬ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یک سری از بیمارستان ها در سطح تهران اقدام به جمع آوری نماهای کامپوزیت خود کرده اند و در این خصوص اخطارهای جدی به مراکز درمانی داده شده است. 

او بیان کرد: یک ساختمان بیمارستان حضرت رسول تخریب شده است و به نظر می رسد ساختمان دیگر هم به دلیل ناایمن بودن تخریب شود. بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی حضرت رسول در نظر گرفته شده است. 

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: مراکز درمانی نیازمند به بازسازی ، با مقاوم سازی بیمارستان می توانند به قعالیت خودشان ادامه دهند. صدور پروانه های ۱۰۰ بیمارستان که پروانه خود را تمدید نکرده بودند٬ با سرعت و طبق قوانین در حال انجام است.

کریمی تاکید کرد: طبق قانون بیمه ها باید ظرف مدت دو هفته ۶۰ درصد از معوقات  خود را پرداخت و در عرض سه ماه باید به طور کامل تسویه کنند.

وی اضافه کرد: بیمارستان گاندی پرونده قضائی داشته؛ اما در زمینه پرونده فعالیتش در سامانه صدور پروانه بعد از ایمن سازی ساختمان درخواست فعالیت دوباره خود را به ثبت رسانده است.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهند که ۹ بیمارستان کلاس بی تشخیص داده شده اند که مراکز درمانی که قابلیت بازسازی دارند، با تخصیص بودجه لازم این کار برایشان انجام می شود و در غیر این صورت ساختمان بیمارستان جایگزین برای آن ها در نظر گرفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • انتقاد یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است