Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به برگزاری تمرین‌های مشترک منطقه‌ای، بر اهمیت کشف نقاط قابل بهبود، تعریف و اجرای اقدام‌های اصلاحی و پیشگیرانه تاکید کرد.

او ارتقای سیستم یکپارچه مقابله با شرایط اضطراری جزیره خارگ را ضامن پایداری عملیات و کاهش عواقب آسیب‌های احتمالی در منطقه راهبردی خارک دانست و افزود: امروزه با گسترش صنعت و توسعه شهرنشینی، ایمنی به عنوان یک الزام در همه برنامه‌ها گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تمرین جستجو و نجات دریایی در جزیره خارگ برگزار شد

 مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران عنوان کررد: ما در شرکت پایانه‌های نفتی ایران ماموریتمان را به‌خوبی و مطابق با الزام‌های استاندارد انجام داده‌ایم که این کار‌های مهم به‌دلیل حمایت‌ها و اعتقاد راسخ سازمان به رویکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مشارکت همه‌جانبه و ایمن کارکنان در همه فعالیت‌های تخصصی و عملیاتی و اشاعه فرهنگ ایمنی، بهداشت و محیط زیست محقق شده است.

در این آیین، دست‌اندرکاران برگزاری مانور مقابله با آتش‌سوزی هم‌زمان پنج مخزن ذخیره‌سازی مواد نفتی با تشریح اهداف تمرین برگزار شده بر اهمیت رفع کمبود‌ها و پیشنهاد‌های اصلاحی کشف‌شده به‌منظور افزایش توانمندی مقابله با حوادث احتمالی و کاهش عواقب شرایط اضطراری مرتبط با ریسک‌های بارز تاکید کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مانور آتش سوزی پایانه های نفتی جزیره خارگ توسعه شهرنشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد