Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@12:38:20 GMT

معرفی مراکز تعمیر موبایل در شهر تبریز

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۳۹۲۱

معرفی مراکز تعمیر موبایل در شهر تبریز

تعمیر موبایل یکی از خدمات بسیار مهمی است که هر فرد ممکن است به آن نیاز داشته باشد. به ویژه کسانی که از تلفن همراه‌های هوشمند استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تعمیرکار118، در واقع این یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر است که گوشی‌های هوشمند با وجود اینکه هر روز پیشرفته‌تر می‌شوند اما در برابر ضربه و حوادث بسیار ضعیف هستند و به آسانی شکسته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه خدمات تعمیر موبایل

تعمیر موبایل یکی از خدمات بسیار مهمی است که هر فرد ممکن است به آن نیاز داشته باشد. به ویژه کسانی که از تلفن همراه‌های هوشمند استفاده می‌کنند. معمولاً در این نوع تلفن‌های همراه شکسته شدن  LCD، خرابی و عمر کوتاه باتری و شکنندگی بالای سایر قطعات، اشخاص را مجبور می‌کند که جهت تعمیر گوشی خود به تعمیرکاران مراجعه کنند.  از طرف دیگر به خاطر قیمت بالایی که این گوشی‌ها دارند، خرید دوباره دستگاه مقرون به صرفه نیست و افراد  سعی می‌کنند به جای خرید یک گوشی نو، تلفن همراه معیوب و خراب خود را تعمیر کنند.

 اما وقتی حادثه‌ای برای تلفن همراه شما رخ می‌دهد و می‌خواهید آن را تعمیر کنید، پیدا کردن یک تعمیرکار ماهر بسیار سخت است. خیلی از افراد جهت تعمیر موبایل خود به‌ جایی که آن را خریداری کرده‌اند مراجعه می‌کنند. ولی فروشنده آن‌ها را به نمایندگی‌های فروش راهنمایی می‌کند. با این ‌وجود که نمایندگی‌های فروش دستگاه تلفن همراه را پذیرش و تعمیر می‌کنند ولی زمان تحویل و ارسال آن برای مشتری خیلی طولانی خواهد بود و این مورد رضایت اکثر اشخاص نیست. به همین خاطر پیدا کردن یک مرکز تعمیر تلفن همراه و سپردن گوشی خود به این مرکز راه‌حل بهتری است. برای نمونه مراکز زیادی برای تعمیر موبایل در تبریز وجود دارد که خدمات بسیار زیادی را به مشتریان ارائه می‌دهد؛ و مردم این شهر می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر تعمیر موبایل در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های معیوب و دچار اشکال خود را تعمیر کنند. در حال حاضر شما می‌توانید با مراجعه به سایت تعمیرکار  118 ( https://tamirkar118.com ) به بهترین مراکز تعمیر موبایل در تبریز دسترسی پیدا کنید.

تعمیر موبایل در تبریز

بهترین مراکز تعمیر موبایل در تبریز

تکنسین‌های تعمیر موبایل خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌کنند که  ارزیابی عملکرد تلفن‌های همراه، نصب و به‌روزرسانی نرم‌افزار تلفن، عیب‌یابی دستگاه،  مشکلات  مربوط به سیم‌کارت و جایگزینی قطعات و اجزای آسیب‌دیده مانند باتری، صفحه‌نمایش LCD، صفحه‌کلید، دکمه‌ها، دوربین، آی سی شارژ و غیره  تنها گوشه‌ای از خدماتی است که این تعمیرکاران به مشتریان ارائه می‌دهند.  همچنین افرادی که در مراکز تعمیر موبایل مشغول خدمات‌رسانی به مشتریان هستند، افراد را در مورد خرید تلفن همراه و نوع گارانتی و خدمات پس از فروش تلفن راهنمایی می‌کنند.

تکنسین‌های تعمیر موبایل در تبریز جهت ارائه خدمات به مشتریان در دوره‌های آموزشی بسیار متنوعی شرکت می‌کنند و  برای اینکه بتوانند تلفن‌های هوشمند را تعمیر کنند، درک عمیقی از تلفن‌های هوشمند پیدا کرده‌اند و دانش کاملی  در مورد نحوه عملکرد گوشی هوشمند و تمام اجزای داخلی آن‌ها  به دست آورده‌اند. دوره تعمیر موبایل بهترین راه برای به دست آوردن این دانش است، زیرا به افراد این  امکان را می‌دهد که به صورت ساختاری و ساده  نحوه تعمیر تلفن همراه را بیاموزید.  در حال حاضر علاوه بر ارائه خدماتی اصلی که  در مراکز تعمیر موبایل در تبریز ارائه می‌شود، دوره‌های آموزش تعمیر گوشی‌های هوشمند نیز توسط تکنسین‌های این مراکز  برگزار می‌شود و افراد علاقه‌مند به این حرفه می‌توانند دانش و مهارت‌های لازم برای تعمیر موبایل را به راحتی کسب کنند . جهت مشاهده سایر خدمات و آگهی های تبلیغاتی لطفا به سایت تعمیرکار 118  وب سایت ثبت آگهی در تبریز مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیرکار 118 تعمیر موبایل تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور معاینه فنی رایگان برای ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی در تبریز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از صدور گواهی معاینه فنی رایگان برای ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، عبدالرحیم قاصدی صبح امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح معاینه فنی رایگان تاکسی‌های تبریز اظهار کرد: در این طرح که از اسفند سال گذشته اجرا شده، تاکنون برای بیش از ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی گواهی معاینه فنی رایگان صادر شده است.

وی افزود: با حمایت و مساعدت شهردار و اعضای شورای اسلامی تبریز، در راستای کاهش آلودگی هوا و حمایت از تاکسیرانان زحمتکش، طرح معاینه فنی رایگان تاکسی‌ها از اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا پایان خرداد ۱۴۰۳ تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز تصریح کرد: از تاکسیرانان درخواست می‌شود برای استفاده از مزایای طرح به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، مرکز شماره یک - شهرک امام خمینی (ره) – خیابان هلال احمر با شماره تلفن ۳۲۸۸۳۶۳۹، مرکز شماره دو - اتوبان شهید کسایی – روبروی شهرک یاغچیان – اول فتح آباد- با شماره تلفن ۰۹۱۴۳۱۸۹۸۳۲، مرکز شماره چهار- ۳۰۰ متر بعد از پل بعثت (مایان) نرسیده به پلیس راه تبریز – مرند با شماره تلفن ۳۲۸۶۴۹۲۷، مرکز شماره پنج - اتوبان شهید کسایی (انجمن حمایت از زندانیان) جنب شهرک آزمایش با شماره تلفن ۳۵۴۲۰۵۵۴ و مرکز شماره شش - میدان بسیج پایین‌تر از نمایشگاه بین المللی تبریز – باند کندرو با شماره تلفن ۳۶۳۷۱۴۷۱ از مراکز معاینه فنی شهر تبریز است.

کد خبر 751743

دیگر خبرها

  • صدور معاینه فنی رایگان برای ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی در تبریز
  • نکات ایمنی مهم برای شارژ کردن گوشی های هوشمند؛ اگر موبایل دارید، بخوانید
  • آیا گوشی‌های هوشمند سلامت جسمی شما را به خطر می‌اندازد؟
  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان