Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج ناصری ‌مقدم روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازار که در زیربنای ۵۰۰ مترمربع با ۵۰ غرفه و سرمایه‌گذاری پنج میلیارد ریال آماده‌سازی و تجهیز شده است به مناسبت روز کشاورز ۱۵ مهر ماه با حضور مسوولان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: ایجاد و راه‌اندازی اینگونه مراکز در مکان‌هایی انجام می‌شود که می‌تواند دارای انبار ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی، سردخانه، واحدهای بسته بندی و فراوری، بازار فروش و توقفگاه خودرو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در باراندازهای تعاون روستایی تمامی محصولات کشاورزی، باغی، صیفی و فرآوده‌های دامی استان یا تولید سایر استانها به صورت مستقیم از طریق شبکه تعاون روستایی و به قیمت مزرعه در معرض فروش گذاشته می‌شود.

وی افزود: تامین مایحتاج مردم با قیمت مناسب و کوتاه کردن فاصله تولید تا مصرف از طریق عرضه مستقیم محصولات و حذف واسطه‌ها از اهداف و مزایای ایجاد و راه اندازی این بازارهاست.

ناصری مقدم ادامه داد: علاوه بر آن بارانداز مرکزی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی جنوب خراسان در تربت‌حیدریه نیز آماده بهره‌برداری شده است.

وی گفت: بارانداز مرکزی جنوب استان خراسان رضوی در تربت‌حیدریه شامل انبار بزرگ، سردخانه و بازارچه فروش در زمینی به وسعت چهار هزار مترمربع ایجاد شده که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به‌زودی فاز اول آن افتتاح خواهد شد.

رییس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی با اشاره به راه‌اندازی چرخه کامل لبنیات نیز افزود: بخشی از فعالیت‌ها در سال جاری تکمیل زنجیره فرآوری لبنیات شامل تامین و دریافت شیر از دامدار و فرآوری به‌صورت نیمه‌صنعتی است که این پروژه ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال درحال تکمیل است.

وی ادامه داد: پیگیری و تقویت زنجیره تولید ابریشم نیز از مهم‌ترین پروژه‌های این مدیریت در سال گذشته بود که شرکت ابریشم کشان بایگ در تربت‌حیدریه به‌عنوان تنها شرکت تخصصی ابریشم در شرق کشور با هزار عضو فعال و با هدف جلوگیری از واردات ابریشم، ایجاد اشتغال و تامین نیاز صنعت فرش‌بافی برای اولین بار اقدام به واردات تخم نوغان و پیله کرده است.

استان خراسان رضوی از نظر تعداد تشکل‌های بخش تعاون روستایی رتبه نخست را در کشور دارد.

هم اکنون ۶۸۲ تشکل در بخش تعاون روستایی این استان و در بخش کشاورزی و بخش‌های مربوط به آن فعالیت دارند و بیش از ۵۵۰ هزار نفر در روستاهای خراسان رضوی زیرپوشش شبکه تعاون روستایی هستند که از این نظر نیز این استان رتبه نخست را در کشور دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مشهد تربت حیدریه بازار محصولات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مشهد تربت حیدریه بازار محصولات وزارت جهاد کشاورزی مشهد تربت حیدریه بازار محصولات اخبار کنکور محصولات کشاورزی تعاون روستایی تربت حیدریه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست