Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@02:39:52 GMT

ایجاد پایگاه اورژانس در ورزشگاه تختی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۳۹۹۵

ایجاد پایگاه اورژانس در ورزشگاه تختی

این پایگاه هفته گذشته با حضور جمعی از مدیران شهری منطقه همراه با کارشناسان و مسئولان اورژانس تهران به بهره‌برداری رسید که «حمیدرضا حسین‌پور» مدیر مجموعه ورزشی تختی دراین‌باره گفت: «منطقه ۱۴ بین بزرگراه‌های‌ پر رفت‌وآمد قرار گرفته و همیشه با حجم بالای ترافیک روبه‌رو است. از سوی دیگر پایگاه اورژانسی در این منطقه و نه در نزدیکی آن وجود ندارد که بتواند به موقع امدادرسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» او ادامه داد: «همچنین با توجه آمار بالای تصادفات در بزرگراه بسیج و اینکه خیلی وقت‌ها به دلیل راهبندان نیروی امدادرسان نتوانسته‌اند به موقع در محل حادثه حضور پیدا کنند، ایجاد این پایگاه ضرورت داشت.» او افزود: «علاوه براینها محدوده افسریه، نقطه کوری است که امدادرسانی به آن به سختی انجام می‌شود.» حسین‌پور گفت: «با توجه به تحقیق و بررسی کارشناسان با راه‌اندازی پایگاه اورژانس در مجموعه ورزشی تختی نیروهای امدادرسان ۱۰ دقیقه زودتر به محل حادثه می‌رسند.»‌» مدیر مجموعه ورزشی تختی درباره امکانات این پایگاه افزود: «برای این پایگاه اورژانس، یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه موتور چهارچرخ در نظر گرفته شده است.» او خاطر نشان کرد: «با ایجاد این مرکز، به غیر از منطقه ۱۴، در واقع به محله‌های‌ افسریه و مشیریه هم خدمت‌رسانی خواهدشد.» 

کد خبر 552786 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۱۴ ورزش تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۱۴ ورزش تصادف پایگاه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای