Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@20:27:18 GMT

شاخص بورس مرز حمایت روانی را از دست داد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۴۳۲۲

شاخص بورس مرز حمایت روانی را از دست داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه ۹میلیارد و ۵۸۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۶۸۳میلیارد تومان در ۹۸۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۲۳هزار و ۲۸واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۹۲هزار و ۹۰۱واحد قرار گرفت.به این ترتیب شاخص بورس مرز حمایت روانی یعنی کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را از دست داد که اتفاق مهمی در بازار تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران،صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پتروشیمی پارس و پتروشیمی جم با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۶۰۳۸واحد، کل (هم‌وزن) ۳۸۶۳واحد، قیمت (هم‌وزن) ۲۵۳۱واحد، آزاد شناور ۳۶۸۱۱واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۲۷۱۵۴و ۵۰۷۷ واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۳۰۵میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۷۸۳میلیارد تومان در ۷۲۵هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۰۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۵۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و سرمایه‌گذاری صبا تامین بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.


۲۲۳۲۲۹

کد خبر 1437828

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بورس شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • محرک جدید بورس
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳