Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی فر روز سه شنبه درآیین متمرکز استانی شورعاطفه ها که درآموزش و پرورش استان البرز برگزار شد، افزود: پویش شورعاطفه نمادی از یک حرکت انسانی در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت است تا با یاری هموطنان بستر کمک به این دانش آموزان فراهم آید.

وی با اشاره به اینکه درالبز ۲۰۰ مرکز نیکوکاری فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: ۶ هزار دانش آموز نیازمند دراین استان داریم که تبلت یا گوشی هوشمند برای وصل شدن به شبکه شاد، ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: برای کمک به این دانش آموزان باید ازهمه ظرفیت های خیری ، انجمن اولیا و مربیان و فرهنگیان استان البرزاستفاده کنیم.

محمدی تصریح کرد: استان البرز ۵۰۰ هزاردانش آموز دارد که ۲۵ هزارنفرآن نیاز به کمک دارند لذا برای تامین تجهیزات آموزشی هوشمند نیاز به مشارکت های مردمی داریم .

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان البرز درارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده و زلزله زده کارنامه موفقی دارد، اضافه کرد: استان های دیگر ازآموزش و پرورش البرزدرراستای کمک به نیازمندان الگو برداری می کنند.

وی گفت: کمک کردن به نیازمندان یک فرصتی است که خدای متعال دراختیار ما قرار داده است که دراین شرایط سخت کرونا لازم است به آن بیندیشیم و دراین مسیر حرکت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز ادامه داد: برای کمک به دانش آموزان فاقد تجهیزات آموزشی هوشمند هر فردی می تواند به هرمیزان که توانایی دارد، مشارکت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز هم دراین نشست گفت: شورعاطفه ها برای کمک کردن به یادگیری است زیرا دانش آموزانی هستند که به دلیل نداشتن تلفن همراه و یا تبلت امکان دسترسی به شبکه شاد ندارند.
سالار قاسمی افزود: برای بهره مند شدن بیش از ۶ هزار دانش آموز نیازمند به تجهیزات آموزشی هوشمند باید از ظرفیت های استان استفاده شود تا امکان دسترسی دانش آموزان به فضای آموزشی به وجود آید.

وی با اشاره به اینکه درسال های گذشته جشن عطفه ها درمدارس با شور و نشاط خاصی برگزارمی شد، خاطرنشان کرد: امسال شیوع ویروس کرونا موجب شد که این برنامه دربسترشاد آغازشود.

وی تصریح کرد: امسال در شرایطی زندگی می کنیم که با مشکلات اقتصادی زیادی به علت ویروس کرونا و تحریم ها روبرو هستیم لذا دراین وضعیت کمک به نیازمندان را فراموش نکنیم.

قاسمی با بیان اینکه دین مبین اسلام و ائمه اطهار(ع) همواره به کمک کردن توصیه کرده اند، اضافه کرد: امسال نیاز به اهتمام بیشترمردم در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند داریم.

وی ادامه داد: معلمان استان البرزجلوه هایی ازایثارند به گونه ای که بخشی از حقوق خود را به کمک به دانش آموزان نیازمند و یا ساخت کلاس درس درقالب طرح آجر به آجر اختصاص داده اند.

وی یادآورشد: برای عبور از شرایط سخت نیاز به کمک کردن به یکدیگر داریم تا بتوانیم امکان حضور دانش آموزان بی بضاعت در شبکه آموزشی شاد را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: برای جمع آوری کمک های مردمی شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ به نام مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز در نظرگرفته شده است.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز دانش آموزان مدارس البرز دانش آموزان اخبار کنکور کمک به دانش آموزان استان البرز برای کمک کمک کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، محمود یوسفی‌فر افزود: به مناسبت هفته مشاغل و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و به مدت سه روزبرای بازدید عموم دایر است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ۲۵ غرفه دارد افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • روایتی از رنج دانش آموزان مازندرانی
  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز