Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@03:59:49 GMT

خبری مهم برای سهامداران ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۴۷۴۶

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  شهاب‌الدین شمس، معاونت اقتصادی ایران خودرو خبر داده که صندوق بازارگردانی ایران خودرو با سرمایه هزار میلیارد تومان از هفته آینده کار خود را آغاز می‌کند.این مقام مسئول ایران خودرو تصریح کرد: البته سهامداران از همین امروز حمایت از سهم را آغاز کرده‌اند. برای تمامی شرکت‌های زیر مجموعه ایران خودرو با حجم و اندازه متناسب صندوق‌های بازارگردانی راه‌اندازی شده که همزمان با صندوق بازارگردانی ایران خودرو از هفته آینده کار بازار گردانی را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

این خبر همفکران در حالیست که نماد خودرو امروز یک روز نزولی را پشت سر گذاشته و تا منفی پنج درصد پیش رفته است.همچنین بورس فوری گزارش داده که امروز در نماد ایران خودرو حقیقی‌ها 1.9 میلیون سهم فروختند اما در مقابل 1.1 میلیون خرید توسط فعالان حقیقی صورت گرفته است؛ همچنین 878 میلیون سهم توسط حقوقی‌ها خریداری شده است.

 

آخرین خبر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اقتصاد جام نیوز ایران خودرو سهام سرمایه ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)

نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) و تشریح ویژه‌برنامه‌های چله رضوی امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073731 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل