Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت مازندران ، حسینقلی قوانلو افزود که این میزان سرمایه گذاری با صدور ۹۹ پروانه بهره برداری محقق شده است.

وی تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده در این واحدهای صنعتی را هم یکهزار و ۹۷۵ نفر اعلام کرد.

قوانلو همچنین گفت که در نیمه نخست امسال ۵۴۱ مورد جواز تاسیس هم در استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این واحدهای صنعتی را هم ۳۹ هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود که این واحدها در زمان بهره برداری ۱۰ هزار و ۱۱۶ شغل ایجاد می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیشترین جوازهای تاسیس صادر شده را مربوط به بخش مواد شیمیایی ، موادکانی غیر فلزی و صنایع غذایی اعلام کرد.

بر اساس آمارهای رسمی حدود سه هزار واحد صنعتی در مازندران وجود دارد که 

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت مازندران سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت مازندران سرمایه گذاری وزارت صنعت معدن و تجارت مازندران سرمایه گذاری اخبار کنکور سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد

ایسنا/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان به خارج از کشور صادر شد.

بابک مؤمنی امروز در گفت‌و با خبرنگاران از صادرات مرکبات و کیوی از مبدأ استان مازندران خبر داد و افزود: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، گفت: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید