Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیضی گفت:احصاء مسائل سطح محلات و پاسخگویی به آنها در کوتاه ‌مدت، علاوه‌ بر رضایت عمومی، موجب تقویت مشارکت فعالانه شوراهای اجتماعی محلات می‌شود و ضمن تقویت این نهاد محلی، مشارکت بیشتر شهروندان در انتخابات را به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «رمضانعلی فیضی» امروز(۸ مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای میدانی از سطح محلات مناطق مختلف شهرداری، اظهارکرد: این بازدیدها با هماهنگی و برنامه‌ریزی شوراهای اجتماعی انجام می‌شود؛ این شوراها پروژه‌ محله ما را هم پیش می‌برند و یکی از اهداف بازدیدهای محله‌ای کنترل و نظارت بر نحوه اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون مناطق کم ‌برخوردار شورای شهر مشهد وجه شاخص و بعد دیگر این بازدیدها را ارتباط و تعامل مستقیم با شهروندان دانست و افزود: در محلات با دو دسته از مسائل و مشکلات روبرو هستیم، نخست، مسائلی که نیازمند تامین اعتبار و برنامه‌ریزی است و شامل پروژه‌های میان‌مدت و بلندمدت می‌شوند و دیگری پروژه‌های کوتاه مدت هستند.

 

فیضی با بیان اینکه پروژه‌های میان ‌مدت و بلندمدت باید از مجرای مشخص و در زمان مناسب پیش‌بینی شود، گفت: برنامه‌های کوتاه‌مدت را می‌توان با پای کار آوردن شهرداری مناطق و ستاد اجرایی کرد و انجام داد؛ اقدامات این‌چنینی نقش بسزایی در ارتقاء رضایتمندی شهروندان بهمراه خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: احصاء مسائل سطح محلات و پاسخگویی به آنها در کوتاه ‌مدت، علاوه‌ بر رضایت عمومی، موجب تقویت مشارکت فعالانه شوراهای اجتماعی محلات می‌شود و ضمن تقویت این نهاد محلی، مشارکت بیشتر شهروندان در انتخابات را به ارمغان خواهد آورد.

 

رئیس کمیسیون مناطق کم ‌برخوردار شورای شهر مشهد به تعامل و همراهی شوراهای اجتماعی محلات با شهرداری‌های مناطق اشاره کرد و گفت: این رابطه بستگی به میزان فعالیت و پویایی شوراهای اجتماعی محلات دارد؛ به میزانی که پیگیری و پویایی این نهاد مردمی بیشتر باشد، بدون شک شهرداری نیز تعامل بیشتری با آنها خواهد داشت.

 

 

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز آتش نشانی حاشیه نشینی شوراهای اجتماعی محلات سطح محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا

مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: مدیران گردشگری و نمایندگان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای جذب حداکثری بازار گردشگری غرب آسیا هم‌قسم شدند.

به گزارش ایسنا، محمدفرزاد میرزایی قلعه با اشاره به برگزاری کارگاه دوروزه با هدف شناسایی و حل مسائل پیش روی جذب بازار گردشگری غرب کشور، اظهار کرد: مناطق آزاد در سال ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۶۰ میلیون بازدید بود، که از این تعداد بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی بودند، که بیشتر آنها از بازار گردشگری عراق بودند.

مدیر کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد در ادامه گفت: با توجه به نظام مسائل مناطق آزاد در این نشست دوروزه، اهم مسائل به تفکیک شناسایی و راحل آن مشخص شد و امید داریم با توجه به هدف‌گذاری سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم سهم قابل دفاعی از بازار گردشگری غرب آسیا را برای ایران رقم بزنیم.

میرزایی افزود: در این نشست دوروزه که در قالب کارگاه دانش‌افزایی برگزار شد از اساتید و فعالان بخش خصوصی دعوت شد تا برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهای پیرامون ایران، با هدف معرفی ظرفیت‌ها و شکل‌گیری زنجیره ارزش گردشگری برای کشور، گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند